Wat zat er in je kerstpakket? |
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Wat zat er in je kerstpakket, wat vond je uitzonderlijk leuk en waar heb je je aan geërgerd? |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Helegaar niks. Ik heb niet eens een doos gekregen (ik werk dan ook niet, maar toch) |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Ik kreeg er geen |
|
MadKhorne Senior lid WMRindex: 681 OTindex: 38 Wnplts: Tilburg
|
1 giftvoucher met kadootjes waar ik niets mee doe, heb ik dus maar een gift voor een goed doel geselecteerd. Ook nog een "traditioneel" kerstpakket met een bad-thema. 2 badjassen en een hoop zeepjes en badzout etc. (ik wil niet ondankbaar overkomen maar dat geld hadden ze wat mij betreft ook aan een goed doel mogen geven) Gelukkig zijn er ook nog zakenrelaties die me WEL enigzins kennen en gewoon een leuk bierpakketje met 6 verschillende speciaalbiertjes geven |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ze 'zeggen' dat ik er nog een krijg Mijn vriend kreeg oa lipgloss, zilveren nagellak en n spiegeltje |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik kreeg een hamer, een rolmaat, en een gereedschapstas. En er zat nog een lot in van de postcodeloterij en nog een heleboel te eten en wijn en bier en en en.... geslaagd pakket. |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
niks |
|
The-Enflamer Erelid
WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
Ik ben KEIHARD GENAAID. vorig jaar kreeg ik een grote rode kist en daar zat van alles in. Maar did jaar kreeg ik 1 zakje geposft rijst met chocola (van het c1000 huismerk) en 1 zakje met haribo drop mix, 1 flesje cola van 500 ml, en een zakje paprka chips, en een kado bon van 10 euro. Ik vind dit niet opwegen tegen 3 jaar werk en ook nog zo nu en dan overwerk. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote: Ik ben KEIHARD GENAAID. @The-Enflamer: ben je ook al in de kerk geweest dan ? |
|
The-Enflamer Erelid
WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
@ladekast: nee dat niet maar mijn nieuwe baas is wel christelijk |
|
ladekast Oudgediende
|
@The-Enflamer: veel succes met hem Ik zou zeggen, kijk op en let uit |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Alleen mijn werkrooster voor tussen kerst en nieuw |
|
ladekast Oudgediende
|
Ik heb geen kerstpakket |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Een envelopje met 130 euro |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Niks Ik krijg geen kerstpakket! |
|
Naaoomii Oudgediende
Heel de doos zat vol met: Bolletje beschuitjes, Duyvis nootjes, Chipjes, marsmallows, en echt nog meer chips, snackjes, bockworsten, en nog meer eten Daaronder lag limonade siroop en een fles wijn En dan nog kaarsjes met een leuk houdertje erbij (die ons mam heeft ingepikt omdat ie precies op de schouw naast de tv past ) Dus dat wordt flink dooreten |
|
nietmeer
|
niks ik werk dan ook niet Quote @Naaoomii: Mijn vriend kreeg oa lipgloss, zilveren nagellak en n spiegeltje |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Iedereen heeft er al 1 gehad per post behalve ik Zit schijnbaar de DVD "The Social Network" in en wijn en bier en andere dingen |
|
Naaoomii Oudgediende
@Mmore: aahhh ik wil ook een leuke dvd en bier in mn kerstpakket, nu ben ik jaloers Daar heb je tenminste wat aan haha! Afwachten dan maar? |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote @Dionos: Een envelopje met 130 euro 130 euro is niet ?? |
|
Naaoomii Oudgediende
|
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Naaoomii: Ohay. Ik heb ook een kerstpakkket gekregen. Van mijn opa en oma. Over inhoud doe ik geen uitspraken. Weet alleen niet wat ik er mee moet |
|
Naaoomii Oudgediende
@pfft: gaaaaaf dat je van je opa en oma een kerstpakket krijgt Ik kreeg van mijn opa en oma een 'sinterklaaspakket'. Over die inhoud doe ik ook geen uitspraken Hahahaha, dat is een luxe probleem |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Naaoomii: Jaa, sort of. Ik heb eigenlijk ook niet echt iets in de planning staan. Maar ja Ik voel me haast wel heel schuldig, als ik nu niet op kom dagen op het familiefeestje met de kerst. [knip] |
|
Naaoomii Oudgediende
Ga je niet naar het familiefeestje met de kerst? Ohohhhh |
|