|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Bookwurm: Hahahaha XD Dat moet je toch kopen? Dat mocht ik niet van me moeder |
|
nietmeer
|
Hey schatjes! <3 |
|
nietmeer
|
@Banaal: dag meisje |
|
Supermeid01 Erelid
Banaal: Hi there. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Supermeid01 Erelid
@WMR-kok: Quote @Supermeid01: Bookwurm: Hahahaha XD Dat moet je toch kopen? Dat mocht ik niet van me moeder |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: heb je ook nog een foto zodat ik m groter kan zien??? |
|
nietmeer
|
Ik verveel me Vermaak me! |
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: Ik dacht dat je eerst een t-shirt moest kopen om een ava in te stellen.. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Supermeid01: nee als je hier maar veel genoeg nutteloze reacties dumpt kom je er ook |
|
Supermeid01 Erelid
Banaal: ?? En daarbij weet ik niet hoe het moet het staat volgensmij niet in de F.A.Q.. |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: Aha.. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: vampierkat? en wat een rare ogen...komt misschien ook omdat er een foto is gemaakt... |
|
WMR-kok Oudgediende
@Supermeid01: Op deze pagina. De avatar moet wel in je computer staan en een .jpg zijn. De maximale grootte van de avatar is ongeveer 500 bij 500 pixels die je kan uploaden. Bookwurm: Hij had net gegeeuwd. |
|
Supermeid01 Erelid
STOKBROOD?! Bij de politie? XD
|
|
nietmeer
|
@Supermeid01: en ik hem meestal ook in mn pp staan, zodat je hem groter kunt zien en dus kunt zien wat het voor moet stellen , omdat je ava wordt verkleint |
|
WMR-kok Oudgediende
@Supermeid01: Je klikt op bladeren, en dan kan je een afbeelding (.jpg bestand) in je computer kiezen. Vervolgens op upload klikken. De avatar wordt verkleint naar maximaal 50 bij 50 pixels. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: arme kat, zit je net lekker te geeuwen wordt je gefotografeerd... Quote @WMR-kok: @Supermeid01: Je klikt op bladeren, en dan kan je een afbeelding (.jpg bestand) in je computer kiezen. Vervolgens op upload klikken. De avatar wordt verkleint naar maximaal 50 bij 50 pixels. en dan zie je hem niet gelijk dat ie hem heeft gepakt, dus dan moet je site herladen en dan heb je je ava |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@Supermeid01: Je kan dus het beste een vierkante avatar uitzoeken in je computer, of een afbeelding bewerken totdat die vierkant is. |
|