|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Bookwurm: lol |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: je was 17 seconden sneller maar ik heb dat ondervonden dat je pas na 2 uur niet meer kan editten, want toen was het ook zo rustig |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Je kan een uur lang editten. |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
vanavond toch oranje-engeland |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: 2 uur ikke98: hoelaat en op welke zenders...want dan kan ik die zenders op dat moment ontzeilen... |
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: denk sbs die zendt meestal oefenwedstrijden uit maar ik zal het even checken |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Gewoon geen tv aanzetten. Bij die DP van mij zit nog geen anderhalf uur tussen. |
|
ikke98 Erelid
|
het is op veronica maar da's ook van sbs(8 uur), er is ook jong oranje-schotland(6 uur) zie ik net |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: hmm...bij mij was het toch echt 2 uur... en mn ouders hebben meestal de tv 's avonds aan staan en als ik dan geen huiswerk maak, maar lekker bij ze zit... ikke98: haha die van 6 uur kan ik sowieso niet zien en hoe lang duurt zo'n wedstrijd/aflevering??? |
|
nietmeer
|
|
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: 1 en 2de helft beide 45min rust tussendoor 15min en wat blessure tijd edit: en dan nog voor en na beschouwing |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Zoals ik al zei, je kan een uur lang editten. |
|
ikke98 Erelid
|
moet gaan |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
ikke98: laters en bedankt voor de info @WMR-kok: wat ga je maken?? |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: klinkt op zich lekker... hoe maak je dan chiliolie |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb arachideolie verhit totdat het begon te dampen. In de tussentijd heb ik een Spaanse peper fijngehakt. Zodra de arachideolie begint te dampen, het vuur uitzetten, de fijngehakte peper erbij en een theelepel sesamolie. Als dit afgekoeld is zeven en in een potje doen. Maar ik heb erg sterke chiliolie gemaakt. Te weinig olie gebruikt. In plaats van 1 eetlepel chiliolie moet ik 2 theelepels gebruiken. En dat aanvullen met arachideolie totdat ik in totaal 1 volle eetlepel heb. Het wordt een pittig sausje dus, wat over het gerecht gaat. |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Het sausje is het enigste wat echt pittig is. Er wordt voor de rest alleen maar een beetje verse gember gebruikt om wat pittigheid aan het gerecht te geven. |
|
nietmeer
|
haha ok heb zonet tijdens het eten, ben nu nog steeds aan het eten, mijn spulletjes maar is ingepakt moet namelijk om kwart over 6 weg om mn bus te halen en daarna mn trein |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.492
|
Bookwurm: waar ga je heen? |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Eten moet je inderdaad op je gemak doen, het is niet erg dat een maaltijd 2 uur duurt. Dat je tussendoor dan iets anders aan het doen bent is meegenomen. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.492
|
Bookwurm: en waar ben je nu dan ? @WMR-kok volgens de ayurvedische voedingsleer is het beter om in ongeveer 20 minuten te eten en dan 3 tot 6 uur niets te eten zodat de vertering optimaal is |
|