|
nietmeer
|
@mamameisje: tot 10 uur de computer's op school zijn echt zóóóóóó sloom |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
wát?! bizar. hoe dat zo
computers zijn toch altijd sloom als je er wat mee gedaan wilt krijgen? |
|
nietmeer
|
Ik moet meehelpen met de open dag op school omdat ik in de leerlingenraad zit. |
|
nietmeer
|
@MIADIA: ja maar die van school nog erger mamameisje: aha "Schrijf in tenminste tien korte zinnen op wat volgens jou belangrijk is bij dit bedrijf" ik haat samenvatten |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
oooh, ik dacht al: nablijven Bookwurm: doorwerken en geld verdienen |
|
nietmeer
|
@Justist: deze keer niet, dat moet ik morgen al |
|
Justist Erelid
mamameisje: Waarom moet je dan weer nablijven? |
|
nietmeer
|
@Justist: gister ruzie gehad met een klasgenoot gehad omdat hij niks deed aan onze groepsopdracht. dus ik meldde het bij de docent, die jongen werd boos en mepte me in mijn gezicht. En toen mepte ik terug terwijlde docent net keek |
|
nietmeer
|
@Justist: moet met dit jaar meegeteld nog 4 jaar dus echt doorwerken kan niet mamameisje: heb je dat ook tegen de docent verteld? en moet diegene ook nablijven?? |
|
Justist Erelid
Bookwurm: Ik had het over het bedrijf mamameisje: Oftewel, voor een knietje, dat is onder het gezichtsveld van de docent |
|
nietmeer
|
Bookwurm: ja, die jongen moet ook nablijven, want hij mepte pas toen ik het tegen de docent zei, dus die wist er al van dat hij niks deed |
|
nietmeer
|
@Justist: tja, daar is het nu al te laat voor. Al haat ik die jongen nu wel (hij mepte trouwens wel erg hard, mijn oog is nu helemaal dik en blauw) |
|
nietmeer
|
@Justist: das de vraag of ik wel geld krijg omdat ik stage loop en dan ook nog als eerste jaars mamameisje: wat een eikel |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Bookwurm: stage.. ik zou niet op een vergoeding rekenen tegenwoordig @MIADIA: computers zijn nooit sloom, je moet ze alleen met liefde behandelen, dan doen ze alles voor je |
|
nietmeer
|
Bookwurm: ja idd, maarja ik moest van de docent met hem samenwerken omdat hij iemand nodig had die hem wat motivatie kon geven, dat heb ik er tenminste van begrepen |
|
Justist Erelid
Bookwurm: Je snapt het niet: ik had het over wat er in de samenvatting moest komen mamameisje: krijgt hij nu ook straf voor dat slaan, of alleen voor het niets doen? |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
mamameisje: Je kan aangifte doen bij de politie wegens mishandeling. |
|
Justist Erelid
mamameisje: Mooi |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: das ook een beetje overdreven. |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
klaag je daar nu nog steeds over, Mamameisje? een beetje tucht is altijd goed |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote mamameisje: (hij mepte trouwens wel erg hard, mijn oog is nu helemaal dik en blauw) I say nothing more. |
|
nietmeer
|
*mept frank* |
|
nietmeer
|
FrankB: het 1e jaar moet ik niks verwachten het 2e jaar zou wel kunnen en het 3e + 4e jaar moet ik geld ontvangen; zegt school mamameisje: die motivatie is volgens mij niet echt geklukt @Justist: zeg dat dan! |
|
nietmeer
|
Bookwurm: nee, volgens mij ook niet |
|