|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Ik ga zodirect de restjes chinees van gisteren eten |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Daarnet boodschappen gedaan bij AH, wil je naar de kassa gaan en afrekenen. Zijn alle twee de brede gangpaden gesloten. Heb ik bijna 10 minuten moeten wachten voordat die open was. Lang leve AH Zevenbergen. Eerlijk gezegd, ik hoop dat AH affikt. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@WMR-kok: Ik heb precies 3 weken gewerkt bij de ah, it sucked. |
|
Justist Erelid
|
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb al zo vaak een klacht ingediend, maar het helpt niets. Ik heb dus daarnet een klacht naar het hoofdkantoor gestuurd. Het lijkt wel of de manager gehandicapte mensen niet mag. |
|
Justist Erelid
@WMR-kok: Ooh, je bent gehandicapt Ik dacht dat je bedoelde dat jij een kar had, en alleen de mandjeskassa open was |
|
nietmeer
|
ik ben er weer @WMR-kok: jouw avatar hé... is dat die ene soep waar je het donderdag over had? waar je tot midden in de nacht nog aan door moest werken? |
|
Justist Erelid
*Bergt zijn boeken snel op* |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Dat is de runderbouillon. @Justist: Een scootmobiel is breder dan zo'n AH karretje. |
|
Justist Erelid
@WMR-kok: I know, ik dacht alleen dat jij nog goed ter been was |
|
WMR-kok Oudgediende
@Justist: ik maak al vanaf 2007 gebruik van een scootmobiel. |
|
Justist Erelid
@WMR-kok: Dan loop ik toch een beetje achter Dus, wanneer gaat die AH in de fik? |
|
nietmeer
|
Quote @Justist: *Bergt zijn boeken snel op* waarom? ik wou net gaan lezen! Quote @Justist: Dus, wanneer gaat die AH in de fik? jij wilt daar zeker ook aan mee doen? maar ik wist ook niet dat onze kokkie invalide is |
|
WMR-kok Oudgediende
@Justist: Het had niet veel gescheeld of ik was door kwaadheid zelf ontbrand. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Aah, koppijn. |
|
Justist Erelid