|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Ik ga zodirect de restjes chinees van gisteren eten |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Daarnet boodschappen gedaan bij AH, wil je naar de kassa gaan en afrekenen. Zijn alle twee de brede gangpaden gesloten. Heb ik bijna 10 minuten moeten wachten voordat die open was. Lang leve AH Zevenbergen. Eerlijk gezegd, ik hoop dat AH affikt. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@WMR-kok: Ik heb precies 3 weken gewerkt bij de ah, it sucked. |
|
Justist Erelid
|
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb al zo vaak een klacht ingediend, maar het helpt niets. Ik heb dus daarnet een klacht naar het hoofdkantoor gestuurd. Het lijkt wel of de manager gehandicapte mensen niet mag. |
|
Justist Erelid
@WMR-kok: Ooh, je bent gehandicapt Ik dacht dat je bedoelde dat jij een kar had, en alleen de mandjeskassa open was |
|
nietmeer
|
ik ben er weer @WMR-kok: jouw avatar hé... is dat die ene soep waar je het donderdag over had? waar je tot midden in de nacht nog aan door moest werken? |
|
Justist Erelid
*Bergt zijn boeken snel op* |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Dat is de runderbouillon. @Justist: Een scootmobiel is breder dan zo'n AH karretje. |
|
Justist Erelid
@WMR-kok: I know, ik dacht alleen dat jij nog goed ter been was |
|
WMR-kok Oudgediende
@Justist: ik maak al vanaf 2007 gebruik van een scootmobiel. |
|
Justist Erelid
@WMR-kok: Dan loop ik toch een beetje achter Dus, wanneer gaat die AH in de fik? |
|
nietmeer
|
Quote @Justist: *Bergt zijn boeken snel op* waarom? ik wou net gaan lezen! Quote @Justist: Dus, wanneer gaat die AH in de fik? jij wilt daar zeker ook aan mee doen? maar ik wist ook niet dat onze kokkie invalide is |
|
WMR-kok Oudgediende
@Justist: Het had niet veel gescheeld of ik was door kwaadheid zelf ontbrand. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Aah, koppijn. |
|
Justist Erelid
@WMR-kok: Maar dan had je brandplekken op je scootmobiel, en dat is ook zonde Bookwurm: Ik denk niet dat jij mijn boeken leuk vindt |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Nou, volgens het UWV ben ik niet invalide. Maar die keuren je ook klakkeloos goed, om vervolgens 2 jaar later met 2 jaar terugwerkende kracht je voor 25% af te keuren. @Justist: Wat denk je van mijn kleren? zit je daar ineens naakt in een afgefikte scootmobiel. |
|
Justist Erelid
|
|
nietmeer
|
@Justist: wat voor boeken heb je dan? @WMR-kok: sorry dat ik je beledigt heb Quote @WMR-kok: @Justist: Wat denk je van mijn kleren? zit je daar ineens naakt in een afgefikte scootmobiel. dat hoef ik dus niet te zien |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Justist Erelid
Ik ga eten, doei! |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
Bookwurm: Quad Cores zijn gewoon 4 CPU's (prossesors) @Justist: Eetse |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote Bookwurm: @WMR-kok: sorry dat ik je beledigt heb Uhhhh, waar? @Justist: Eet ze. |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
@Justist: Smakelijk ik ga Junior een in bad gaan soppen |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|