|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
ik ben zo terug, ff van comp wisselen |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@mamameisje: Maar't is gewoon waar. De enige persoon waarmee ik kan opschieten is m'n broer, de rest maakt grapjes over mij of draait z'n rug als'k langsloop. |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Zeg Frostbite, je moet je avatar eens wat meer eer aan doen. Anders wordt je de "Forever alone". |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Frostbite Erelid
|
@M-Cyclone: Je bewijst zojuist dat wat ik zeg klopt. |
|
ladekast Oudgediende
|
@Frostbite: misschien moet je jezelf Sunshine gaan noemen, niemand houdt van kou |
|
nietmeer
|
@Frostbite: Sorry, maar ik maak geen grapjes over je als je er niet bij bent en zo ken ik er veel meer. En daarbij al je je gedraagt alsof niemand met je om wil gaa, dan willen ze dat ook niet en dat weet ik uit ervaring. |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Ik heb vaak genoeg geprobeerd met anderen om te gaan, ze vinden me alleen maar vreemd en ik kan nergens over meepraten omdat ze het alleen maar over hun nieuwe k*t I-phones hebben. ''oh ik kan nu een halve seconde sneller internetten, ff op facebook'', wat kan ik daarop zeggen, ik ben gewoon heel ''normaal'' en gebruik geen sociale media omdat het alleen maar om het aantal ''vrienden'' gaat (''oh ik heb er wel duizend'' ((maar ken er geeneen)). |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Niet zo depri, Frost. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
1000 is best veel |
|
nietmeer
|
@Frostbite: *zucht* ik wordt juist gepest omdat ik anders ben en niet geaccepteerd wordt, mij vinden ze ook vreemd. Volgens hen heb ik een stomme familie, saaie hobby's en ben ik helemaal geen aardig persoon. Ik kan het grootste gedeelte van de tijd ook niet meepraten. Maar weet je? Doe gewoon wat je wilt en trek je niks van anderen aan. Dan zullen ze je wel accepteren.(jouw wel, ik wordt waarschijnlijk nooit geacccepteerd ,maar daar heb ik me overheen gezet) |
|
Frostbite Erelid
|
Ik ga maar weer 45 minuten Engels les uitzitten en dan naar huis. kan'k tenminste weer doen waar'k goed in ben |
|
nietmeer
|
@Frostbite: zolang je maar niet depri gaat doen, want daar word ik ook depri van Succes |
|
ladekast Oudgediende
|
Zullen we anders gewoon een borrel nemen ? |
|
nietmeer
|
@ladekast: doe maar niet, want ik heb nu nog lessen |
|
nietmeer
|
ik ben weg, laterssss |
|
ladekast Oudgediende
|
mamameisje: ah joh, dan worden de lessen wat leuker |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
mamameisje: hoppa Gaat ie dan !!! |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@TeunSr: Dat brood is een aanrader. Het smaakt verrukkelijk bij gegrilde kip en bij de bbq. |
|
ladekast Oudgediende
|
@TeunSr: janaja beetje afleiding joh |
|