|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
@WMR-kok: dan is er bij jou wel heel wat aangeschaafd |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.022 OTindex: 93.502
|
@WMR-kok: haha, dat heb je met die koks, ... met een kaasschaaf zeker |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.022 OTindex: 93.502
|
@WMR-kok: dat herinnert me aan het liedje "dol op een man dol op een man we zijn ze dol op een mandoliehiehien" |
|
WMR-kok Oudgediende
@allone: Nog nooit van gehoord. Die man sprak toen ineens goed Nederlands. " Whaaaaaaaaa, auw auw auw auw. " En toen ging ie over naar het Engels..., krachttermen. |
|
nietmeer
|
ik ben heel even aanwezig, maar weet iemand een site waar ik uitgelegd krijg hoe een PN-overgang werkt? |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
wiki misschien bookwurm ? *Of is dat té algemeen misschien kan je dan nog wat vinden in de bronnen bij dat Wiki stukje* |
|
nietmeer
|
@Relpa: heb ik al bekeken, maar moet het wat duidelijker uitleggen |
|
Thaiko Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.814 S |
Met pn-overgang bedoel je toch gewoon een diode? De stroom kan wel van de anode naar de kathode maar nier andersom omdat het een halfgeleider is. Wat wil je er over weten? Ik heb boeken vol met deze dingen staan |
|
nietmeer
|
hallo |
|
Thaiko Erelid
mamameisje: hallo |
|
nietmeer
|
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Thaiko is je man denk ik Bookwurm *Had nog wel een pdf-je maar misschien kom je er zó ook wel *ik ga maffen zo dus mazzel* *boink* |
|
nietmeer
|
hoe gaat het hier? |
|
nietmeer
|
|
|
Thaiko Erelid
@Relpa: doei mamameisje: goed or mj? Bookwurm: Maar owkeej welke vragen heb je er over? Dan zoek ik het wel even op. |
|
nietmeer
|
|
|
Thaiko Erelid
mamameisje: hoezo dat dan? |
|
nietmeer
|
@Thaiko: ruzie met mijn vriend gehad. Maar ik ga maar weer eens, ik ben echt kapot |
|
nietmeer
|
@Thaiko: over de PN-overgang hoeft niet meer, sorry. Heb al wat gevonden dat ik ga gebruiken ik ga denk ik maar weer is ga zo namelijk ook maar is naar bed als ik nog ff wat heb gedaan |
|
Thaiko Erelid
mamameisje: owkeej totziens Bookwurm: Owkeej, veel suc6 er mee en als je vragen hebt hoot ik het wel, en slaapse alvast dan maar :> |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*loopt het cafe binnen met ipod aan, loopt naar stereo, plugt ipod in en er klinkt hippe muziek door de boxen* |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Thaiko Erelid
@Supermeid01: Ik had nog een iPod nano van de 1e generatie (2gb). Maar de accu kon ontploffen door een productie fout dus ik heb nu de nieuwste iPod Nano 8gb terug gekregen @WMR-kok: Goede avond |
|