|
nietmeer
|
@allone: tja, ben ik ook benieuwt naar, maar meestal zijn ze zo dom om toch weer toestemming te geven |
|
nietmeer
|
Ik ben weer weg, latersss |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.510
|
klinkt lekker kokkie, maar cayennepeper is toch niets voor mij.. wat is arachideolie? mamameisje: ben benieuwd, waarom doe je het ueberhaupt? neem niet aan dat jullie elkaar's vakken willen leren |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
AwwhoeeeH!! *schud koffie in* |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@Wolfje: En spectaculaire filmpjes. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik wil dit jaar een elfstedentocht want dan mag m'n vader hem schaatsen en ik ga zeker weten kijken, ik neem gewoon vrij of het nou mag of niet |
|
allone Oudgediende
|
@WMR-kok: de een zijn dood is de ander zijn brood ?! . @Delenn hoe oud is je vader ? |
|
Delenn Oudgediende
@allone: 52, hoezo? hij is nu in oostenrijk en gaat morgen (en vrijdag) de alternatieve elfstedentocht schaatsen 2x 200km |
|
allone Oudgediende
|
@Delenn: mijn vader zou daar te oud voor zijn geweest... hebben ze in oostenrijk ook een elfstedentocht dan, voor oostenrijkers of voor nederlanders? |
|
Delenn Oudgediende
op de weissensee (meer in Oostenrijk) wordt elk jaar 4 keer de 'elfstedentocht' gehouden. Daar komen een paar 1000 Nederlanders op af en zo'n 4 Oostenrijkers Het is de officiële alternatieve elfstedentocht. Andere alternatieve elfstedentochten worden gehouden in Zweden en Noord-Italië. Beau van Erven Doorens is vorige week in het nieuws geweest dat hij de tocht ook heeft gereden, alleen deed hij er meer dan 10 uur over en m'n vader deed hem vorig jaar in 8 uur (de toppers doen er iets minder dan 7 uur over ) M'n vader staat ingeschreven bij de elfstedentocht en je mag om het jaar rijden, dus als dit jaar de tocht komt mag hij wel, zou hij volgend jaar komen dan heeftie pech en het is best wel bijzonder om lid te worden want ten eerste is het maximum aantal leden al lang bereikt, dus je wordt pas lid als er iemand dood gaat of z'n lidmaatschap opzegt (en dat doet bijna niemand, ook op de weissensee zijn er veel 70 jarigen die nog steeds de 200km schaatsen). én je wordt pas lid als er 2 leden zeggen; jij kan goed genoeg schaatsen |
|
WMR-kok Oudgediende
Nog een goeie 13.500 handtekeningen. Dan is het miljoen gehaald. |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
|
|
nietmeer
|
hallo |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
mamameisje: Hallo. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Frostbite: mamameisje: Hee Ik loop al de hele ochtend te eten om de zenuwen te verdrijven, ook niet echt goed.. |
|
allone Oudgediende
|
@Delenn: dank je Delenn. antwoord terug in mailbox ... |
|
nietmeer
|
*loopt het cafe binnen* |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049