|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Ik denk dat ze mij bedoelde |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Honger... Maar de rijst is al gekookt, de prei, ui, gember en knoflook gesneden en de steeltjes zijn van de shiitakes verwijderd. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ik heb praktisch m'n ontbijt overgeslagen vandaag. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
|
|
Supermeid01 Erelid
|
|
WMR-kok Oudgediende
*Stopt Supermeid01 nog voller met eten.* |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
MuseMatt Oudgediende
|
@Supermeid01: 't is helemaal niet gezond om je ontbijt over te slaan Je moet wel goed voor jezelf zorgen ! |
|
Supermeid01 Erelid
@MuseMatt Tja, dat weet ik. Maar ik was nogal laat opgestaan. Ik heb nu 2 boterhammen en een muffin op. in totaal |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik ben het helemaal met MuseMatt eens. |
|
Supermeid01 Erelid
I'm scared of both of you now. Het lijkt me toch niet gezond om iemand vol te stoppen met eten. daar is zelfs een fetisch voor. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.026 OTindex: 93.505
|
*eet snel iets voordat ze in het cafe MuseMatt en WMR-kok tegenkomt* |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
MuseMatt Oudgediende
|
@Supermeid01: ik vind in het algemeen dat mensen goed voor zichzelf moeten zorgen, en fatsoenlijk eten hoort daarbij Je hoeft niet te eten tot je 200 kilo weegt, maar je hebt meer aan je dag als je even goed hebt ontbeten. Anders blijft je energieniveau hangen op hoe je wakker werd en krijg je minder gedaan En 'n beetje goed voor jezelf zorgen mag best als ik die blogjes soms lees |
|
WMR-kok Oudgediende
Al is het maar een kopje rijst met wat groenten en een sausje. |
|
allone Oudgediende
|
@WMR-kok heeft altijd van die heerlijke hartige ontbijtjes |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik ben vooral van de tosti's |
|
WMR-kok Oudgediende
@allone: Gewoon zorgen dat je de avond van tevoren iets teveel rijst gekookt hebt. Dan kan je in de ochtend daar een snelle maaltijd van maken. |
|
Supermeid01 Erelid
@MuseMatt dit is precies wat mijn vriendje tegen me zei. Tenminste, zo ongeveer. Een tijdje geleden. Na de zoveelste lijnpoging. Ik had op dat moment echt zero confidence en voelde me moddervet. Met elk berichtje en complimentje wat ik van hem krijg, gaat dat zelfvertrouwen een beetje omhoog. Maar nu ik hem niet meer kan spreken keldert dat naar beneden en ga ik weer maaltijden overslaan. |
|
allone Oudgediende
|
@WMR-kok: ja, dat is wel waar ... maar kliekjes opwarmen is niet gezond.. zolang duurt het niet om een beetje verse rijst te koken... @Supermeid01: ik voel met je mee, omdat veel vrouwen/ mensen dat probleem hebben maar Musematt en Kokkkie hebben gelijk: als je maaltijden overslaat betekent dat meestal dat je later bij de volgende maaltijd of tussendoor veel te veel eet |
|
WMR-kok Oudgediende
@allone: 20 minuten, maar voor een simpele nasi heb je rijst van een dag oud nodig. Dat is lekkerder. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@Supermeid01: ik kan daar natuurlijk niet over oordelen maar als ik de foto op je PP zie denk ik dat je weinig hoeft te lijnen Ik ben zelf heel erg lang onder gewicht geweest, maar dan ongewild. Ik voel me een heel stuk prettiger nu ik veel beter op gewicht ben want ik heb meer energie en weerstand. Het belangrijkste is voor mij dat je een gezonde weerstand hebt, en daarna mag iedereen wat mij betreft letten op de pondjes Te mager is gevaarlijk, te zwaar is evengoed gevaarlijk. Niets mis met af en toe eens een vette hap naar binnen werken, maar wissel het af met een gezonde maaltijd |
|
allone Oudgediende
|
@WMR-kok: dank, zal het onthouden en proberen! |
|
Supermeid01 Erelid
@MuseMatt nou, in iedergeval bedankt. Misschien komt het dat het zo gevoelig ligt omdat ik een vriendin heb die een eetstoornis heeft gehad? Het voelde vreselijk om niets te kunnen doen en ze wilde niet toegeven. Ze slikte laxeermiddelen.. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|