|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Yumi: Misschien een insectenbeet? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Dat moet dan een reuze insect geweest zijn Die plek is zeker zo groot als een reuze eierkoek |
|
WMR-kok Oudgediende
Al een afspraak gemaakt met de huisarts? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Nog niet. Ik ben al vaker met dat dikke been bij haar geweest en ze blijft volhouden dat het vet is Als het zo rood blijft zal ik er wel weer heen moeten, maar we wachten het eerst een paar dagen af. Zo nu genoeg over mijn been. Ander onderwerp graag |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Nog niet. Ik ben al vaker met dat dikke been bij haar geweest en ze blijft volhouden dat het vet is Als het zo rood blijft zal ik er wel weer heen moeten, maar we wachten het eerst een paar dagen af. Zo nu genoeg over mijn been. Ander onderwerp graag |
|
WMR-kok Oudgediende
Krijg je ook statistieken over je site? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: analytics bedoel je? Mensen zoeken vaak op gala tasje en rozenkrans vandaag |
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: Statistieken van je host. Ik heb 3 statistieken. Analytics, van de host en van de counter op mijn site. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Die houden wel de bestellingen en de inschrijvingen voor de nieuwsbrief bij. analytics houdt de bezoekers bij en Google shopping komt iedere ochtend langs Is dat niet genoeg? |
|
nietmeer
|
hallo iedereen |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Heb je wel je sitemap ingediend bij het webmasterprogramma? mamameisje: Goedemiddag |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Heb je wel je sitemap ingediend bij het webmasterprogramma? mamameisje: Goedemiddag |
|
nietmeer
|
Hoe gaat het hier?? |
|
nietmeer
|
mamameisje: Ik heb last van ongesteldheid |
|
WMR-kok Oudgediende
De stats van de counter zijn een beetje nauwkeuriger, maar de stats van mijn host zijn het nauwkeurigst. Jep, ook sitemap ingediend. Maar het probleem van de Nederlandse site is dat die te groot is voor een gratis sitemap generator. @Banaal: Alweer, dat is dan de tweede keer van deze maand. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Is je site te groot of is je xml bestand te groot? |
|
nietmeer
|
Banaal: hoe is dat nu mogelijk? |
|
nietmeer
|
mamameisje: Why not? Ongesteld zijn betekent: je niet lekker voelen Banaal Sterkte ermee en hopelijk voel je gauw weer beter |
|
nietmeer
|
Yumi: Ja, okay, maar dat betekend het niet voor iedereen |
|
WMR-kok Oudgediende
Yumi: De site bestaat uit meer dan 600 pagina's. |
|
nietmeer
|
Mijn zus is hier de chagrijnige ongestelde uit aant hangen |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Ik heb er al meer Ieder product heeft zijn eigen pagina en verder zijn er nog een behoorlijk aantal pagina's op de site en van het systeem. Banaal: Negeren is soms de beste optie |
|
nietmeer
|
Yumi: Nee, vind het leuk om haar dan op de zenuwen te werken |
|
nietmeer
|
*valt in slaap op een stoel* |
|