|
nietmeer
|
Bookwurm: ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en ik ben een beetje duizelig aangezien ik net flauwgevallen ben tijdens de les |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Banaal: das k*t |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
mamameisje *Zingt zachtjes* Wees maar niet bang, overwin dat gevoel, T gaat niet vanzelf, 'k weet precies wat je bedoelt, nu heb je angst, weet je niet hoe het moet. Wees maar niet bang, het komt wel weer goed.. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Supermeid01: hmm het is te hopen dat het weer goed komt......... |
|
nietmeer
|
Banaal: Was het grote shit? |
|
Delenn Oudgediende
banaal |
|
nietmeer
|
Wie heeft er gisteren trouwens de Truman Show gekeken? |
|
nietmeer
|
mamameisje: ah das niet fijn ook al heb ik het nog nooit gehad :/ |
|
Delenn Oudgediende
ik stukjes voor de 100ste keer en daarna de soundtrack op piano gespeeld |
|
nietmeer
|
Ik ben ziek thuis, gaat mijn moeder schreeuwen en op mij haten. Voel me al langer ziek, en vandaag ging gewoon niet. Waarom ga je dan haten? |
|
nietmeer
|
Alev: Omdat ze niet zo tegen je swagg kan? |
|
nietmeer
|
Bookwurm: wees blij, het is echt niet leuk |
|
nietmeer
|
Ik had hem gisteren serieus pas voor het eerst gezien. Mijn pa wilde me daardoor bijna onterven |
|
nietmeer
|
Banaal: ikke, alleen niet alles mamameisje: ik heb wel is gehad dat het helemaal zwart werd voor me ogen (heb ik wel is vaker maar dan gaat het na een paar seconden weer weg, maar nu was het veel langer) en ik ging maar zitten om niet om te vallen en toen het weer over was voelde ik me heel erg beroerd, ik had het koud, het zweet brak me zowat uit... |
|
nietmeer
|
Bookwurm: oh, dat heb ik ook regelmatig, misschien heeft dat er ook mee te maken dat ik flauwviel |
|
nietmeer
|
Banaal: volgens mij heb ik hem wel is eerder gezien, maar gisteren nog meer, want ik was alleen thuis (mn zusje lag in bed , maar de rest was weg) mamameisje: das niet fijn |
|
Delenn Oudgediende
banaal; ik snap je vader wel |
|
nietmeer
|
Bookwurm: nee, idd niet, maarja aangezien ik ook niet weet waar het vandaan komt, kan ik er ook niks tegen doen |
|
nietmeer
|
Banaal: lolwut? Onterven? Bookwurm: Oeh, dat ken ik. Heel vaag zijn dat soort momenten |
|
nietmeer
|
Alev: Als mijn vader de pijp uit gaat, zou ik dan met mijn broer en zus al zijn bezittingen en geld (of schulden, hangt van de financiele situatie af) erven. Als je iemand onterft dat trap je een persoon dus uit de erfenis |
|
nietmeer
|
Banaal: Ik weet wat onterven is Waarom wou jouw paps dat doen? |
|
nietmeer
|
Alev: Omdat ik de truman show niet kende |
|
nietmeer
|
mamameisje: als het bij mij zwart voor m'n ogen wordt sta ik meestal te snel op |
|
nietmeer
|
Bookwurm: tja, ik heb het ook als ik gewoon zit of lig. |
|