|
Lemsios Erelid WMRindex: 235 OTindex: 3.925 Wnplts: Rotterdam
|
Ik ook niet precies Maar wel een hele hoop verschillende volgens mij Veroveren, dingen ontdekken, dat soort grappen en inderdaad altijd met een deel betaald.. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Lemsios: Als dat soort bedrijven de beurs opgaan, is je privacy verdwenen. Ik krijg een goed gevoel bij de verandering aan mijn receptensite. |
|
|
Meh, ligt er aan wat je toelaat en niet.. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik doe wat ik kan, maar ik koop vrij weinig hoor, heb toch eigenlijk geen cent over hahaah |
|
WMR-kok Oudgediende
@Lemsios: Alles wat je op Facebook zet, komen de rechten daarvan bij Facebook terecht en kunnen zij dat verkopen. @ladekast: Aan die online spellen heb ik nog nooit een cent aan uitgegeven. |
|
|
@WMR-kok: Er staat in de privacy verklaring toch echt dat je eigen gegevens van jou blijven. ten alle tijde zo'n beetje |
|
WMR-kok Oudgediende
@Lemsios: Je kan het verwijderen, dan is die informatie verdwenen. Maar als je bijvoorbeeld zegt dat je huisdieren hebt (honden, katten) heb je een grote kans dat je reclame krijgt over dierenvoeding en dergelijke. |
|
|
Klopt ja Maar dat staat er ook in. Maar dat betekent niet dat jouw informatie per se verkocht wordt aan dierenvoedingfabrikanten ;-) Ze linken die info gewoon, maar jouw persoonlijke gegevens blijven daar niet in staan, zonder uitdrukkelijke toestemming voorafgaan te hebben gevraagd. |
|
WMR-kok Oudgediende
Een bedrijf dat de beurs opgaat heeft dan aandeelhouders, en die willen winst zien zodat ze uitbetaald worden. |
|
|
Maar dat heeft niet te maken met doorverkopen van persoonlijke (gevoelige) informatie :-) Er zijn voor een bedrijf als Facebook honderden manieren om winst te maken. |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik vertrouw Facebook niet. |
|
|
Haha zoiets dacht ik al Maar ik vind dat een privacyverklaring afdoende moet zijn. En als ze zich daar niet aan houden dan wordt dat wel bekend en dan worden ze afgestraft |
|
WMR-kok Oudgediende
@Lemsios: Zou je even op mijn site willen kijken en je mening willen geven over het uiterlijk? |
|
|
Lekker vlot is ie nog steeds Een wat rustiger en duidelijker uiterlijk Maar je hebt alleen de recepten tot nu toe overgezet naar een nieuw uiterlijk? De verhalen e.d. staan nog in de oude stijl toch? Positieve verandering als je het mij vraagt. Alleen die scrollbalken... Kun je die niet verbergen maar dat je nog wel kunt scrollen? Want die zijn een beetje out of tune als je het mij vraagt. |
|
WMR-kok Oudgediende
Alleen het receptengedeelte is verandert. Van die scrollbalken moet ik nog uitzoeken. |
|
|
Maar inmiddels heb je al een onwijze keuze aan recepten zeg! Ik ga stiekem eens een keer wat van je gebruiken haha Kijken of het echt zo lekker is als jij het doet overkomen |
|
WMR-kok Oudgediende
Er zijn nu over de 580 recepten. |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: waarom heb ik zo idioot veel ingrediënten nodig voor die gefrituurde varkensreepjes ? |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
WMR-kok Oudgediende
@ladekast: Vanwege het beslag en de saus. *Slaat Supermeid.* |
|
ladekast Oudgediende
|
* spankt supermeid * kokkie... ziet er lekker uit maar ik moet 50 euro aan ingrediënten halen om het te kunnen maken |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*Valt neer* SHAZAM. Auw. You hit me a little too hard. WHO ARE YOU PEOPLE?!*ijlt* |
|
|
Quote @ladekast: [...] kokkie... ziet er lekker uit maar ik moet 50 euro aan ingrediënten halen om het te kunnen maken Dat heb ik nou ook heel vaak met die recepten.. Is er niet een basisuitrusting van ingrediënten zoals olies en dergelijke smaakverfijners welke je vaak gebruikt.. Dan weet je dat je die in elk geval in huis moet hebben |
|
WMR-kok Oudgediende
Arachideolie kan je voor vele bereidingen gebruiken. Rijstwijn is te vervangen door droge sherry. Maïzena en bloem gebruik je ook veel om te binden. lichte sojasaus kan je in heel veel roerbakschotels verwerken. Om een saus te maken gebruik ik vaak een half blokje kippenbouillon als basis. Italiaanse, Franse, Nederlandse en Afrikaanse keuken gebruiken vaak olijfolie. |
|
nietmeer
|
hoi piepeloi! |
|