|
nietmeer
|
*Legt Mamameisje in d'r mand*
*Huppelt naar Vailan.* *Buigt door haar voorpoten* My lonely Master, the moon isn't full. She's weak. I long for her power. Can I have meat? |
|
nietmeer
|
*belt de lokale slager en bestelt vlees*
Geduld, wolfling. Het komt. |
|
nietmeer
|
*kwispelkwispel*
't Duurt laaang. |
|
nietmeer
|
Slager H. Akker staat al voor de deur. Ga 'm maar tegemoet. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
*scherpt een groot mes* *mompelt iets over hotdogs* het wordt tijd dat de beestenboel hier opgedoekt wordt, de tijd voor halfzachte maatregelen is voorbij |
|
nietmeer
|
*Sleept slager naar de kelder.* Dankje. |
|
nietmeer
|
Nee, niet de slager , hij komt alleen maar de bestelling brengen . Oh dear, dit wordt weer een miljoenenclaim... |
|
nietmeer
|
*Komt onder de bloed weer naar boven.* Wat? Er is meer? |
|
nietmeer
|
Ja, er is meer.
*sigh*
If only.... |
|
nietmeer
|
*Loopt naar de deur* Oh, er ligt hier een paar zakken. *Trekt zakken naar binnen* |
|
nietmeer
|
Als je 'so I set the world on fire' in de wereld van Axeoth zingt, word je gegarandeerd gelynched. |
|
nietmeer
|
Hm, waarom? Ik kan het niet vinden op Youtube. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
"Never gonna give you up" "Never gonna let you down" "Never gonna run around and desert you" "Never gonna make you cry" "Never gonna tell a lie and hurt you" |
|
nietmeer
|
Quote @Alev: Hm, waarom? Ik kan het niet vinden op Youtube. Lang verhaal , daarvoor moet je bekend zijn met Heroes of Might and Magic III/IV . Moet ik het vertellen? |
|
nietmeer
|
Vailan: Vertel. |
|
nietmeer
|
Ahum, het zit zo. Aan het begin van HoMM IV wordt een scène getoond waarin twee helden met elkaar aan het vechten zijn. De ene held (Gelu) heeft een magisch zwaard, de ander (Kilgor) ook. Op een gegeven moment slaan ze die zwaarden tegen elkaar aan waardoor de hele wereld (Enroth) vernietigd wordt . Via magische poorten die ook ontstaan door de 'clash' kunnen veel mensen vluchten naar een nieuwe wereld, Axeoth. Dus, dacht ik zo, als je tussen een paar van die overlevenden zit en je gaat dat lied zingen..... Hier .Kwaliteit sucks, maar toch. |
|
nietmeer
|
Vailan: Hm... Ik kan dat begrijpen.. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*Bekijkt zichzelf kritisch in de spiegel* |
|
nietmeer
|
Nou, ik vind 't mooi geweest voor vandaag . *verlaat het café, stapt in een zwarte taxi met getinte ramen en verdwijnt aan de horizon* |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
*Duikt de kelder in om de restjes op te vreten, en gaat daarna weer in de mand liggen, en slaapt diep* Tot morgen, mensen, kat en andere wolf |
|
Supermeid01 Erelid
Vailan: @The-Doctor: Doeg |
|
Supermeid01 Erelid
Why the heck am i watching a Disney Christmas movie. |
|
nietmeer
|
I'm back. Ready for more mindfuck? @Supermeid01: Gister zonden ze een kerst aflevering uit van Community. |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Lege tent hier |
|
Supermeid01 Erelid
Alev: Maar ik kijk geen community sjatter: Misschien moeten we naar Café de Nachtvlucht? |
|