|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@WMR-kok Ahhw. Was Jim Carrey ZO saai? Ik werdt wakker door een knorrende maag. *bloost diep en schenkt een glas water in* |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik was toen iets van 20 uur lang wakker geweest. |
|
Supermeid01 Erelid
Dan ben je al lang wakker zeg! Iets te drinken? |
|
WMR-kok Oudgediende
Senseo Extra Dark alsjeblieft. |
|
Supermeid01 Erelid
*gaat koffie zetten* nog melk of suiker? ^.^ *haalt voor zichzelf een grote reep chocola met hazelnoten tevoorschijn* MeGusta. Dus, wat ga je morgen ( = vandaag) koken? *is nieuwsgierig* |
|
WMR-kok Oudgediende
@Supermeid01: Je bedoelt wat ik dadelijk ga posten! In 5, 4, 3, 2, 1, .... Launch blog. 1 klontje suiker, en een wolkje melk alsjeblieft. |
|
Supermeid01 Erelid
*doet melk en suiker in de koffie en geeft aan @WMR-kok* hmm.. Ik maak me een beetje zorgen.. Ik ben een beetje bang dat ik niet goed genoeg ben voor m'n vriendje..dat ik te veel zeur ofzo. |
|
WMR-kok Oudgediende
Soms vraagt liefde veel geduld. |
|
Supermeid01 Erelid
Mmh..ja. Zeker in mijn geval. Maargoed, ander onderwerp. Ga je nog wat bijzonders doen? Ik ga zo nog even wat uurtjes slapenk, denk ik. |
|
WMR-kok Oudgediende
Je moet nooit denken, ik ben bang dat ik niet goed genoeg ben. Waarschijnlijk zijn zijn ouders overbezorgd en hebben een ideaal beeld van de vriendin. En alles wat daarvan afwijkt wordt met argusogen bekeken. Ik zit het volgende recept al te bestuderen. Kip in kerriesaus. |
|
Supermeid01 Erelid
Hij zegt dat het door hun ogen niet aan mij persoonlijk ligt, ik leid hem te veel af. een soort kip madras? Da's met appel erbij, dat geeft het een frisse smaak. |
|
WMR-kok Oudgediende
Welke manga's volg je allemaal? Ik heb geen appels in huis. Het is een recept uit China. Met drumsticks. |
|
Supermeid01 Erelid
Momenteel alleen ichigo 100 %. aah, ik kan het nu niet teveel over lekker eten hebben eigenlijk, *bloost* al zou ik nu wel een hele moorkop opkunnen.. Maar dan krijg ik morgen mijn broek niet meer dicht. |
|
WMR-kok Oudgediende
Is dat Bleach? Ichigo Kurosaki? |
|
nietmeer
|
zei iemand aardbei? |
|
Supermeid01 Erelid
Ja, bleach ja. Ik heb laatst zo'n stomme fout begaan. Mijn vriendje kijk dat namelujk ook en toen haalde de japanse en engelse namer door elkaar. -.-'' Ik kon mezelf wel voor me kop slaan. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Steins Gate>Bakuman 2 hele verschillende genres maar dan nog |
|
Supermeid01 Erelid
Aaaah nou snap ik er geen ene f*ck meer van. ik ga nog even wat slapen, fijne nacht nog. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
Ik hoop dat ik m'n broek morgen nog dichtkrijg aangezien ik de drang om de tompoezen die in de koelkast staan op te eten bijna niet kan weerstaan. *bloost diep* *pakt een fleecedeken en krult zich op op de bank* |
|
silenced Lid WMRindex: 19 OTindex: 43 Wnplts: Belgenland S |
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
Morge.. oh ehm gizzle, ik zie er niet uit. *duikt achter bar* |
|
silenced Lid WMRindex: 19 OTindex: 43 Wnplts: Belgenland S |
@WMR-kok haha Ik heb weer straks een match (voetbal) een derby (=belangrijke match) want als we verliezen kunnen we geen kampioen worden.... |
|