|
christian11x Erelid
WMRindex: 371 OTindex: 1.626
|
@Supermeid01:Bookwurm: gefeliciflapstaart deze zomer word ik 15! Bookwurm: het gaat niet omlaag we hadden een kuthoofdstuk maar dit hoofdstuk hebben we de stelling van pytagorash of hoe dat ook maar heet. men lelaar noemt het de stelling van pietje het is echt simpel |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Auwww me hoofd bonkt. Stom hoofdstuk over seksueel overdraagbare aandoeningen. *slaat boek dicht* |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik word deze zomer helemaal niks @Supermeid01: inclusief plaatjes? |
|
christian11x Erelid
|
@Supermeid01: leer later dan ik ga mensen ik ga school of rock kijken |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
christian11x Erelid
|
Bookwurm: over hoe je kubesen en balken enzo moest tekenen en wiskunde is op zich geen probleem bij mij. als ik maar niks moet tekenen en alleen men hersens moet gebruiken |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Delenn: ik heb net een boterham achter de kiezen en dan ga je dat soort dingen aanhalen |
|
nietmeer
|
|
|
christian11x Erelid
|
Bookwurm: maar alles wat met tekenen enzo te maken heeft haal ik altijd onvoldoende voor. toen ik nog op het gymnasium zat haalde ik altijd 8èn voor wiskunde maar toen was het vooral theorie |
|
nietmeer
|
Bookwurm: Sla je anders de wurm dood? |
|
nietmeer
|
@christian11x: dus tan, cos, sin vindt je dus ook wel gemakkelijk @Grouse: het is maar goed dat ik me niet verveel... |
|
Deus Erelid
|
phytagoras zuigt. soscastoa |
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: Nee ROTBOEK. XD Nee, het aller aller aller aller aller aller aller aller vervelendste boek is Wiskunde, maar dat hoef 'k niet meer te volgen, gelukkig. *rekt zich uit* Ik zal maar niet zeggen dat ik een kort shirtje aanheb op dit moment. Wat, overigens, heel zeldzaam is |
|
Deus Erelid
|
@Supermeid01: Ik zal maar niet reageren op iets dat je maar niet zal zeggen?Waarom zeg je het dan... |
|
nietmeer
|
@Deus: pythagoras helpt om de lengte van de hoeken berekenen en tan, sin, cos (toa,sos,cas) is gemakkelijk of vind jij van niet... |
|
christian11x Erelid
|
|
|
Supermeid01 Erelid
|
|
nietmeer
|
mijn beste vakken waren; biologie, wiskunde, NaSk1 en Duits, want daar had ik een 8 voor op mn diploma |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
@Delenn: ik lig steeds een of twee pagina's achter op het gesprek... mijn vorige reactie op jou sloeg dus ook niet echt ergens op. en mn snoepjes zijn op boehoe |
|
Deus Erelid
|
bookwurm ik weet niet meer of het makkelijk was of niet, op de havo stond ik voor school examen op een 5.6 wat ik met het centraal examen heb opgekrikt naar 6.7 het was vast niet zo moeilijk, maar leuk was het iig niet! |
|
christian11x Erelid
|
Bookwurm: mijn beste vakken: geschiedenis wiskunde en lichamelijke opvoeding duits sta ik op dit moment een 1.5 gemiddelt voor*facepalm* |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
haha lol @christian11x: een 1.5 voor duits...hoe krijg je dat dan voor elkaar? door niet te leren? |
|