|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Deus: iets te duur nog, wel echt een goede optie mocht ik dat willen |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@MuseMatt: vond ik zelf ook, het was dat ik via een website er op gewezen heb hoe gemakkelijk het is, ik wist niet eens dat ze die dingen reviseerden en opnieuw de markt op brengen,, -of iig een deel- Ik vraag me af of dit alleen nederlands spul is dan want blijkbaar kun je 16 GB ipad 1's in de VS oppikken voor 300 dollar, ongeveer 250 euro of minder? iig zo ongeveer de helft van de nieuwste ipad en die werken ook nog heel best. wel jammer dat die in NL er niet op staan anders had ik het wel gedaan denk ik,, |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik heb zelf (nog) weinig nut voor een tablet, ben best blij met mijn laptop... ik ben misschien iets te gehecht aan een toetsenbord. Vind het soms op mijn telefoon al irritant genoeg typen... |
|
Deus Erelid
|
dat heb ik ook, maar ik ben ook best wel een gadgetfreak hebbe om het hebbe. heb het geld er wel voor en ben er vrij zeker van dat het geen mis aankoop zal zijn, wil alleen natuurlijk wel een beetje goedkoop aan zo'n ding komen je bent nederlander of je bent het niet |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@Deus: mm, ik vind gadgets leuk maar ik probeer de laatste tijd wat te investeren in dingen waar ik voor een langere tijd wat aan heb. Heb pas een spiegelreflexcamera gekocht en ik verwacht daar nog wel een tijd zoet mee te zijn |
|
Deus Erelid
|
Als ik van een ding de waarde niet begrijp is het camera apparatuur. Bij mij in de familie hebben we ook niet echt een alles op beeld vastleggen cultuur ben niet opgevoed met plaatjes schieten en de 5mp camera op de telefoon moet het maar doen. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@Deus: achja, ieder z'n meug Ik hoef ook niet alles vast te leggen, maar ik vind bepaalde beelden/landschappen zo bijzonder dat ik ze de moeite waard vind om vast te leggen. Vaak is het ook een goede herinnering aan een plaats of gebeurtenis die wordt opgehaald door foto's Ik zal je even toevoegen op mijn blog, daar staan in wat oude blogs vast wel wat plaatjes, maar die zijn grotendeels nog met mijn point & shoot gemaakt |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Deus Erelid
|
pff, een half uur voordat ik van plan ben de biezen te pakken komt de baas binnen wandelen.
helleuw kok |
|
MuseMatt Oudgediende
|
das kleaute! |
|
Deus Erelid
|
ach, nu heb ik de hele morgen hier gezeten hard werken dus heb ik wat credits verdient hè |
|
MuseMatt Oudgediende
|
dat is zo.. ik ga naar't vliegveld! |
|
Deus Erelid
|
goede vlucht! |
|
MuseMatt Oudgediende