|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Wat lees ik nu toch allemaal weer. |
|
nietmeer
|
@pfft: nee alles is serieus |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik kom gewoon even bewijzen dat ik volwassen ben door mee te praten over jullie sexueel getinte onderwerpen? |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
mamameisje: Juistem @Banaal: Vertel.. |
|
nietmeer
|
@pfft: sorry, ik ben gewoon weer lekker duidelijk bezig |
|
pfft Erelid
|
FrankB: Ik vind het goed. mamameisje: Zeker met die 's die je elke keer gebruikt. Maar ja, ik zeg je, niet alles is serieus. |
|
nietmeer
|
|
|
pfft Erelid
|
mamameisje: Mooi zo Vind het soms wel moeilijk om te zien of iemand nou iets serieus bedoelt of gewoon maar loopt te ouwehoeren. |
|
nietmeer
|
*burp* |
|
pfft Erelid
|
Bookwurm: Net gegeten? |
|
nietmeer
|
@pfft: dat vind ik soms ook moeilijk, maarja je doet er niks aan. |
|
pfft Erelid
|
mamameisje: Nou, de emoticon weglaten helpt op het internet al een boel. Maar ja, dat is een probleem in het eggie Ik vind het trouwens mooi. Ik kan tegenwoordig steeds sneller naar de uni fietsen. Deed het eerst in 20 minuten, nu in 13 ofzo. |
|
nietmeer
|
|
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@pfft: vroeger fietse ik een uur naar school, tegenwoordig 35~40 minuten (17 km ) |
|
nietmeer
|
FrankB: door steeds dezelfde route te fietsen en elke keer harder te fietsen bouw je conditie op en ga kun je dus op een gegeven moment sneller fietsen |
|
nietmeer
|
@pfft: In het echt valt er ook wel wat aan te doen, maar dan nog lukt het niet altijd |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Etenstijd! |
|
nietmeer
|
FrankB: hahaha, ik doe er 5 minuten over, maarja ik woon ook bijna naast mijn school. |
|
pfft Erelid
|
FrankB: Netjes rijd je toch wel 1/3 keer zo snel. Mja, ik heb 2 stoplichten. Vlak achter elkaar. Dat gedeelte kost me zon 4 minuten, want als ik de stoplichten mee heb, dan rijd ik er 9 minuten over. Misschien moet ik een racefiets kopen. Ga ik gewoon op de autobaan rijden met 50 ofzo. Ben ik er vast in een paar minuten. mamameisje: Lui Vroeger toen deed ik 10 minuten over 4 km. Middelbare school. Nu moet ik trouwens minder ver. Maar ja, er zijn wel meer drukke kruisende straten, waar ik alsnog als een debiel overheen rijd. |
|
nietmeer
|
@pfft: of ik fiets zo langzaam, of jij fietst zo snel.......... |
|
pfft Erelid
|
mamameisje: Ik fiets snel. . Soms wel te snel. Snelle jongens, grote bek, klein hartje |
|
nietmeer
|
@pfft: heb je zo'n klein hartje dan?? |
|
pfft Erelid
|
mamameisje: Ik niet. Maar ja, dat was een quote van Opgezwolle Ik denk dat ik juist een best wel een groot hard ben, omdat ik tolerant en ruimdenkend ben. |
|
nietmeer
|
@pfft: oh okay. Maar ik ga maar eens slapen, byebye |
|
pfft Erelid
|
mamameisje: Vroeg. Truste |
|