|
nietmeer
|
@Dionos: Ohh, das mooi . the-ghost: ik wil wel, maar daar ben ik volgens mij een beetje te jong voor |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Delenn: ik weet het goed gemaakt, jij schrijft mijn scriptie en ik zal wel fotootjes maken in het park |
|
nietmeer
|
nee hoor |
|
nietmeer
|
vanaaf weer naar huus |
|
nietmeer
|
@bookwurm, wat is daar ongewoon aan? |
|
Deus Erelid
|
ik wordt nog eens een excel koning. Ik maak hier even de prachtigste BCG matrix awesomeheid gestegen met 300% |
|
nietmeer
|
screenshot? |
|
Deus Erelid
|
the-ghost: weet je wat een bcg matrix is? |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Stefsel; toen je het mij stuurde stond het ook al niet op 1 A4 @Deus: wasda nou weer voor deal |
|
nietmeer
|
the-ghost: zie pp |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: ik weet niets van dat medische gedoe maar mijn scriptie kan een kind nog schrijven. Beetje fotootjes schieten kan ik wel dus volgens mij gewoon perfecte deal. |
|
nietmeer
|
@Deus, nee bookwurm, dat verklaart wel wat |
|
nietmeer
|
@Deus: dat medische gedoe is ook niet lastig, gewoon wat latijns klinkende bullshit er doorheen mengen en je hebt een medische scriptie |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: dat is geen win-win situatie en zo medisch is mijn scriptie niet hoor ik heb alle cijfertjes al verzameld, je moet er alleen logische conclusies uit trekken, daar is niks medisch aan |
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Nee dat was ook zo, maar dan samen met conclusie kwam het precies uit en nu was het opeens 6 regels op de niuewe blz maar je mag maar 15 blz excl referenties En ik had er al 16 (wel excl ref, maar incl voorblad) Dus als ik die er ook afhaal is het netjes 15 Maar ik heb wat enterjes weggehaald en nu past het. Hopelijk gaat mijn begeleider niet nog dingen toevoegen/aanpassen, want dan is de layout weer verpest |
|
nietmeer
|
Conclusie: "Uit de leeftijd valt op te maken dat vooral oudere mensen last hebben van dit ziektebeeld. Het zal dus wel aan ouderdom liggen" |
|
Deus Erelid
|
Banaal: en daarom zou ik artsen niet vertrouwen @Delenn: medische cijfertjes zijn heel anders als gewone cijfertjes kan ik niets mee. Mijn plan lijkt me daarin tegen uitstekend! |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Aah, medisch *kruipt in hoekje* |
|
Delenn Oudgediende
Banaal: ja precies @Deus: ? @Stefsel: er liggen hier scripties van veel meer blz dan 15...wie houdt zich daar aan? |
|
nietmeer
|
@Dionos: Ben je bang voor dat woord ofzo? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@mamameisje: Nee, ik ben bijna vrij. Dus ik begin al af te bouwen van de medische shizzle. |
|
Stefsel Oudgediende
|
ja, ik heb je PDF gestuurd. Is nu 50 blz, maar allemaal bijlages Daar mag je er zoveel van als je wilt |
|
Deus Erelid
|
deze smiley hè wat betekend die eigenlijk? |
|
Stefsel Oudgediende
|
@Deus: Dat is een schattig poppetje |
|
nietmeer