|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Geeen zin in juridisch gezeik, ik ga nokken. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
|
|
nietmeer
|
Yeah, PSV blijft de baas van Heerenveen |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Wanneer een voetbalclub de beurs opgaat zit ie in financiële problemen. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.391
|
Maak je niet druk!!! ga SLAPEN, die je ogen dicht en denk nergens meer aan!!! Tot morgen |
|
Deus Erelid
|
wakker worden de zon schijnt! Edit Delenn: ssssst! capslock uitgezet |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
wow, dat heb je goed gezien Goeiemorgen |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
deze....com....puter......is........zoooooooooooo.......t...r...a....a...g... |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: alweer? Nog steeds? Altijd? |
|
Delenn Oudgediende
ik zit telkens achter een andere computer, dus deze computer nog steeds ja, maar ik zit hier gelukkig niet vaak van de 6 computers die hier staan (waar ik er 5 van mag gebruiken ) zijn er 2 traag. 1 kamer hiernaast is er 1 nóg trager, daar weiger ik gebruik van te maken, nog een andere kamer heeft 2 snelle computers en het andere ziekenhuis waar ik werk heeft alleen maar snelle computers |
|
FrankB Oudgediende
|
doe er wat aan? |
|
|
@Delenn: handig. Werkt heel erg productief |
|
Delenn Oudgediende
wat dan? het zijn niet mijn computers ofzo, er staan tonnen aan patiënteninfo op, ze zijn gewoon vol en oud en we zouden al jaaaren nieuwe krijgen maar ja... @Dionos: ja he? |
|
|
Tonnen aan patiënteninfo? Dat is niet zo heel veel Een gemiddelde zorgverzekeraar heeft er miljoenen voor over |
|
Delenn Oudgediende
wij zijn goedkoop |
|
|
Dat zijn jouw woorden Blegh.. stomme demo |
|
Delenn Oudgediende
ik zeg niks wat voor demo? |
|
|
Ik moet binnenkort een demo geven. Over een spraakherkenningsproces. Maar het gaat geautomatiseerd. Dus ik ben nu bezig met een simulator, die de juiste commando's in het systeem uitvoert. Alleen ik weet niet goed wat ik allemaal moet / kan laten zien.
Momenteel roep ik dingen op, maak ik nieuwe entries aan, roep daarna patientgegevens op en toon de dossiers van die patient. Maar ik vind het redelijk summier. Maar het nmoet ook niet veel uitgebreider, want ik heb niet heel veel tijd voor dit onderdeel. |
|
Delenn Oudgediende
hmm, altijd moeilijk om een tussenweg te vinden óf heel erg aan de oppervlakte blijven óf heel diep op dingen in gaan maar dan zit je gelijk een uur langer te praten |
|
|
Als ik een uur had (of langer), was het makkelijker geweest. Maar dat is niet t geval. Ik moet heel oppervlakkig blijven, maar toch de kern aan kunnen stippen. Ach, komt wel goed Zulke dingen zijn wel leuk |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
goedemorgen |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
|
ook hoi |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: Gewoon de handleiding rondsturen en aan het begin van de presentatie vragen of iedereen het gelezen heeft. en wanneer dat niet het geval is gewoon naar buiten lopen en zeggen dat je niet zo kunt werken? |
|
|
@Deus: je geeft niet zoveel presentaties, zo te horen? Maar goed, er zijn die dag ruim 50 demo's / presentaties. Een handleiding is minimaal 70 pagina's. |
|