|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Was ik weer, tussenuurtje nu. Lekker weer zeg. ~zet terrasdeur open~ |
|
HolyKFC Senior lid WMRindex: 148 OTindex: 200 Wnplts: Etten-leur S |
mazzerlaar ^^ ik moet gewoon heel de dag werken met de zon in me rug |
|
Supermeid01 Erelid
@HolyKFC Dan trek je je shirt toch uit? ^.^ |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
goeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorrugu! edit: ben nú al zenuwachtig voor een gesprek wat ik vanmiddag heb terwijl er echt 0 reden is om zenuwachtig te zijn voor dat gesprek dus |
|
Supermeid01 Erelid
@Delenn: solicitatie? iets doen wat je leuk vind helpt vaak. Bij mij bijvoorbeeld muziek luisteren. *Turns up the volume* |
|
Delenn Oudgediende
@Supermeid01: nee want dat zou een goede reden zijn om zenuwachtig te zijn toch? ik ben al 'aangenomen' (het gaat om een coschap van 7 weken), ik moet alleen komen vertellen wat ik verwacht van die 7 weken; wat ik die 7 weken wil gaan doen enzo en ik ken degene al met wie ik het gesprek ga voeren, hij vindt mij aardig/goede arts-in-spe, dus echt géén reden om zenuwachtig te zijn, maar toch... heb ook expres een hoog shirtje aangedaan want ik krijg altijd van die rode vlekken in m'n hals als ik zenuwachtig ben (enige wat je aan me kunt zien dat ik zenuwachtig ben geloof ik), dus nu kan hij dat niet zien |
|
Supermeid01 Erelid
@Delenn Da's waar. Het was maar een gok. Maar klinkt...intressant. good luck, no need 2 B Nervous. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
gast: "wat wil je 7 weken gaan doen?" delenn: "kweenie, moet mijn tweede ferrari nog afbetalen dus het moet wel wat geld opbrengen" gast: "ik zet je wel tussen de nymfomanen, die kun je lekker aanklagen voor sexuele intimidatie " delenn: *high five* |
|
Delenn Oudgediende
|
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
goeiemiddag |
|
Deus Erelid
|
FrankB: halleuw @Delenn: als arts moet je toch wel weten hoe je dat stress vlekken krijgen kunt manipuleren... |
|
Delenn Oudgediende
|
|
Deus Erelid
|
@Delenn: ik zou beginnen met allà house gewoon ieder pillen potje waar je oog op valt achter over te slaan maar hé, jij bent de arts! zou jij het niet moeten weten.... |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: ben nog geen arts ennuh, ik zit nu in kantoorruimte, geen pillenpotjes hier |
|
nietmeer
|
Hoi liefurds |
|
Delenn Oudgediende
Banaaaaal |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: aspirant arts dan.. als je naar die gast toe gaat en door het ziekenhuis heen moet gewoon een paar patiënten aanhouden en vragen of ze hun medicatie bij zich hebben, als dat zo is moet je vragen of je het mag zien, hoofdschudden dat het het verkeerde spul is en confisqueren, en dan loop je door, pop je de deksel van pillen potje en schuif je alles naar binnen |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: dan ga ik ff langs de hartafdeling, daar hebben ze beta-blokkers, daar wordt je rustig van of ipv confisqueren (want dan gaat straks de patiënt dood ) neem ik er gewoon 1tje en zeg'even proeven meneer of u wel de juiste heeft ja, dat is inderdaad de juiste pil ' |
|
Supermeid01 Erelid
Ik heb weer les, Ciao |
|
Delenn Oudgediende
ik heb nooit meer les |
|
nietmeer
|
@Delenn: Kan je dat niet beter op de IC doen, daar liggen ze toch allemaal knock out, gaat veel makkelijker om een paar pillen/infusen achterover te drukken |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: wat zat je nou onschuldig te doen alsof je het niet weet welke medicatie je moet hebben.... Quote @Delenn: (want dan gaat straks de patiënt dood ) pff, je wordt toch arts voor de zelfverrijking? Hoe meer patiënten dood gaan hoe meer het ziekenhuis wil betalen voor goede artsen je moet wel een beetje je eigen baan veilig stellen hè overdaad schaadt natuurlijk weer wel, met mate patienten laten doodgaan |
|
nietmeer
|
ik ga ontbijten met zuslief Later poesjes Oja, @MuseMatt komt vanmiddag hierrr!! |
|
Delenn Oudgediende
@Banaal: veel plezier en gezellig @Deus: ja das waar, maar men moet er naturulijk niet achterkomen dat dat door mij komt he, want dan kan ik het wel vergeten met die zelfverrijking dan kan ik nooit dat landgoed kopen wat ik op het oog heb |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: misschien is dat gelijk een punt wat je vanmiddag dan even moet bespreken met die gast, hoeveel patienten je dood mag laten gaan. Als ik jou was zou ik overigens in zo'n commissie gaan zitten die uitkiest welke medische apparatuur aangekocht gaat worden. Daar wordt veel in omgekocht als ik het goed heb makkelijk geld |
|