|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
if you say so doc. btw, ik heb gisteren een teek verwijderd en ik heb daar een jeukende bult in de eerste plaats merkte ik de teek op dankzij het feit dat ik er een jeukende bult heb. geen rode kringels though. causaal verband? of toeval? |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
rode kring ontstaat pas een aantal dagen tot max 3 weken ná de beet, dus houdt dat in de gaten. Jeukende rode plek is eerder lichte lokale ontstekingsreactie omdat er misschien nog een stukje teek in je huid zit of gewoon door de beet zelf (dat heeft iets van 50% van de mensen die gebeten wordt door een teek), soort mini-allergische reactie. Krijg je die kring dan moet je naar de dokter, anders heeft het geen nut en doen ze toch niks. Ook moet je onthouden dat je ooit gebeten bent door een teek. Als je dan ooit nog rare klachten krijgt, kun je dat melden aan je arts. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*sneakt heel snel naar binnen onder franse les en pakt een blikje fanta* |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Oeh, spreekuur Wanneer ben ik aan de beurt? |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ga er zo vandoor, dus ik zeg vast; 1 goedendag allen, misschien tot later, anders tot morgen @Dionos; jij mag altijd tussendoor |
|
nietmeer
|
te laat door de trein |
|
|
Ik zal alvast klachten en symptomen verzamelen Dag Delenn |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: dat ik ooit gebeten ben? Pff, er zijn tijdens geweest dat ik er meerdere per dag uit zat te trekken. Nooit rode kringen gehad though maar ook niet echt irritaties en voor zover ik kan nagaan is de wond schoon. Dacht dat het kreng alle pootjes zelfs nog had. Ik houdt het zowiezo wel in de gaten,, toch praktisch dat er een WMRdokter is |
|
|
Vandaag is een blegh-dag |
|
Deus Erelid
|
yup, was het maar weer weekend. Ik heb zo'n zin aan vakantie, maar heb nog drie maand te gaan op stage |
|
|
Ik heb geen wanneer t vakantie is |
|
nietmeer
|
ik heb zin in de meivanakanie |
|
|
Bookwurm: wat voor plannen heb je voor de meivakantie? |
|
nietmeer
|
@Dionos: als mijn vader vrij kan krijgen ga ik samen met mn ouders en mn jongste zusje een weekje naar het buitenland |
|
|
Ah nice Naar welk buitenlands land ga je misschien naar toe? |
|
Deus Erelid
|
ben nog nooit buiten nederland geweest afgezien van schooltripje naar brussel, winterberg en een of ander slot in duitsland.
twee keer op vakantie naar friesland geweest met familie though.
|
|
|
Friesland is ook zo'n beetje buitenland |
|
nietmeer
|
@Dionos: we hadden denemarken in onze gedachten @Deus: ... kben in duitsland, noorwegen, polen, denemarken, frankrijk (vanwege school), tsjechië, zwitserland, luxenburg (wat ik me zo kan herinneren) en ik weet niet zeker, maar volgens mij ook belgië... het kan zijn dat ik een land ben vergeten... . boekboekboekboekboekboekboekboekboekboekboek... . @Dionos: haha daar zit een stuk waarheid in |
|
|
Bookwurm: legoland |
|
nietmeer
|
@Dionos: daar ben ik nog nooit geweest en ik denk ook niet als we weer naar denemarken gaan dat we er dan wel naar toe gaan... |
|
|
Jammer |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
@Delenn: maar je krijgt toch niet altijd een kring, ook al was er wel wat met die teek? btw zijn die beestjes nu al wakker? help |
|
Deus Erelid
|
Quote @Dionos: Friesland is ook zo'n beetje buitenland true that |
|
nietmeer
|
pauze |
|
Deus Erelid
|
*zucht* mailtje van afstudeerbegeleider waarom ik al in geen eeuwen contact met hem heb gehad. euhm, omdat ik nog praktisch niets gedaan heb en 3 weken achterloop op de planning *auch* uitstelgedrag |
|