|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Quote @MIADIA: Bookwurm: maar waarom beginnen jullie ma en di zo laat dan???? dat is toch chillax. Rustig uit bed rollen, boterhammetje smeren, kopje koffie, krantje, douchen, etc. etc. afhankelijk hoeveel reistijd je hebt is 10 uur/11 uur mooi tijdstip om te beginnen heur |
|
nietmeer
|
@MIADIA: geen idee, maar dat we op ma pas om 11u beginnen vind ik niet erg, want dan kan ik nog gezellig de zondagavond bij mn ouders nog zijn @Deus: kmoet de trein van 9:11 (op ma) hebben om op tijd in apeldoorn te zijn |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ik ga naar huisje toe Daag allemaal en een fijne dag toegewenst |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
|
|
nietmeer
|
@Dionos: jij ook een fijne dag nog verder ik ga |
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.492 OTindex: 6.503
|
Bookwurm: @Dionos: dag @Deus: juist niet, dag is al half om voordat je uberhaupt op school bent... ok voor de maandag kan het wel makkelijk zijn met reizen |
|
Deus Erelid
|
@MIADIA: pff, gewoon een relaxte dag. Persoonlijk ga ik liever door tot een uurtje of 6 met school als dat ik om 8 uur aanwezig moet zijn en eerder naar huis kan. #avond mens |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Deus: niet dat ik een echt ochtend mens ben maar ik vind het vervelender dat 'instanties' 's avonds tijd van me af snoepen dan 's ochtends anders moet ik haasten met boodschappen doen / ben ik te laat voor de film / kan ik pas om 22:00 de was gaan doen en dan hebben de buren er zo'n last van... |
|
Deus Erelid
|
@MIADIA: boodschappen doen? pizza film kijken? die rip je toch en kijk je via je mediacenter... was doen? in tas douwen en je moeder laten doen je bent student of je bent het niet! |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Deus: maar ik ben geen student meer en mijn moeder woont op meer dan 4 uur reizen van mij af (of andersom...) en soms is een bioscoopje pakken gewoon erg leuk! maar toen ik nog studeerde lukte me dat leventje ook al niet echt ik ben gewoon te braaf |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
hoi allemaal lees het blog van delenn eens, vooral de mensen die in hun directe en naaste omgeving te maken hebben met alsdeimer en dementie.
|
|
ikke98 Erelid
|
@stora: m'n moeder werkt met demente mensen |
|
Deus Erelid
|
@MIADIA: Ik ben ook een erg brave student hoor. Maar ik woon lkkr thuis dus altijd natje en droogje + entertainment zorg ik zelf wel voor Gewoon structuur loslaten en slacken zijn verschillende dingen |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Quote ikke98: @stora: m'n moeder werkt met demente mensen weet ze dat grapje hoor |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
nietmeer
|
aloha |
|
ikke98 Erelid