|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
uh... banaal @Dionos: is er zon? ik heb geen raam ik heb te kleine schoenen aan en ik heb net gesprek gehad over hoe nu verder met m'n scriptie |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: te kleine schoenen aan, omdat "deze schoenen zo leuk bij mijn outfit staan"?? Lucky you, hier schijnt de zon continu op het scherm... |
|
Delenn Oudgediende
@Dionos: ja daar doe ik normaal niet aan, maar deze broek die ik aan heb ziet er echt belachelijk uit onder andere schoenen en nou kan ik deze schoenen prima 1 dag aan zonder pijn, maar op dag 3 gaan m'n voeten een beetje protesteren |
|
|
Nu word ik toch wel benieuwd naar je outfit |
|
nietmeer
|
Ik ben weg, laat me maar weer eens lekker knijprn, strelen en betasten door een vent van 57 |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Gelukkig kunnen mannen met één paar schoenen toe |
|
|
Quote @Deus: Gelukkig kunnen mannen met één paar schoenen toe Ik heb er 7 ofzo |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: ooooooooooooooh, manwijf ik heb alleen herenschoentjes, een paar met stalen neuzen en mijn dagelijkse stappers in feite 1 paar dus |
|
|
Toch tel ik er 3 bij jou Ik heb 2 paar casual schoenen, 1 paar hardloop schoenen, 1 paar indoor-sportschoenen, 1 paar nette schoenen, 2 paar werkschoenen en nog een paar afgetrapte casual schoenen, welke hoognodig weggegooit kunnen worden. 8 paar dus, bij nader inzien |
|
Delenn Oudgediende
@Dionos: niks bijzonders, maar tis zo'n rare broek die wat breder start en smal eindigt en met gewone schoenen lijkt dat op de 1 of andere manier op een pyama en met m'n hakjes lijkt het een nette broek |
|
|
|
|
Delenn Oudgediende
|
|
Deus Erelid
|
dacht ik ook gelijk aan of zo'n duitse pofbroek -misschien had ik dat niet moeten googelen, krijg neonazi labeltje zo - |
|
|
@Delenn: sorry ik heb echt geen verstand van (vrouwen) mode |
|
Delenn Oudgediende
@Dionos: ik ook niet, ik probeerde mn broek te googlen, maar zonder specifieker te zijn dan 'broek' kom ik er niet |
|
|
Zit er geen labeltje in je broek? |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: euhm, ik draag die heren schoentjes ongeveer 2 dagen in het jaar... tijdens school presentaties... en de stalen neuzen droeg ik alleen tijdens vakantiewerk, was verplicht, productiewerk met machines ed. dus infeite heb ik 1 jaar |
|
Delenn Oudgediende
heb al gekeken, maar ik ga niet die hele broek uittrekken hier |
|
|
Quote @Delenn: heb al gekeken, maar ik ga niet die hele broek uittrekken hier Je mag gerust hier langs komen hoor @Deus: oke |
|
Deus Erelid
|
beeld je een vrouw in met een dikke reet en smalle kuiten in een spandex, zo'n vorm broek? edit had ik dat maar neit gezegd, can't un think nooooooooo |
|
|
Quote @Deus: beeld je een vrouw in met een dikke reet en smalle kuiten in een spandex, zo'n vorm broek? edit had ik dat maar neit gezegd, can't un think nooooooooo Behave! er zijn dames bij |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Al lekker uit. :3 |
|
Deus Erelid
|
|
|
Delenn Oudgediende