|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
Quote @Deus: voor het slapen een tijdje lezen in goed voor je nachtrust,, |
|
nietmeer
|
The-Doctor: kmoet me in het begin ff goed concentreren om dan in het boek te komen, maar als ik er eenmaal in ben dan ben ik ook weg kzat het tweede deel te lezen in de pauze en toen waren er klasgenoten toch wel nieuwsgierig hoeveel bladzijdes het nauw waren en toen ik 571 blz. zei vielen hun monden open ze zeiden dat dat voor hun hun hele leven duurde voordat ze die uit hadden en toen ik zei dat ik 2á3 weken geleden begonnen was vielen hun monden helemaal open en ik zei er toen ook nog maar erbij dat er 6 delen waren en dat ze elk e keer dikker waren toen dachten ze dat ik geen leven meer had |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
ikke98 Erelid
|
hoezo heb ik nooit uitval |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote ikke98: Quote @Deus: voor het slapen een tijdje lezen in goed voor je nachtrust,, Als je nog zover komt. |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
ikke98: Wil vaak nog een paar bladzijdes lezen voor het slapen, maar valt vaak al in slaap voordat ik eraan toekom. ( |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: mij één keer overkomen maar toen was ik wel een paar jaartjes jonger ik merk het als ik echt te moe wordt, want dan krijg ik last van mn ogen en dan vallen ze ook een beetje dicht, dus probeer ik tot een witregel of een nieuw hoofdstuk te lezen en stop en ik let op mn tijd, want als ik te lang lees ben ik de volgende dag een zombie |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Bookwurm: nee, ik zat te dromen. |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik ga vandaag iets vreemds eten. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: jezelf? @Supermeid01: kheb niet eens geluisterd, kvond het verschikkelijke muziek, mijn persoonlijke mening... |
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: dat wou ik zeggen |
|
nietmeer
|
ikke98: dan moest je sneller wezen want ik was je lekker voor |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@WMR-kok: als je direct in slaap valt heb je geen boek nodig. maar hersenen hebben ook een cool down periode nodig van alle hectiek, als je problemen hebt met in slaap vallen moet je gaan lezen daarbij is het goed voor je focus, door alleen op het verhaal te focussen train je je hersenen ook om te focussen wat je in dagelijks leven goed van pas kan komen |
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Aardappelen met groenten en een kotelet. |
|
nietmeer
|