|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
die komt vaak wat later op de dag heb ik het idee, rond 4 uur hoe irritant is het om dat plakkertje van de appel te krijgen als je nagels bijt |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.030 OTindex: 93.513
|
mes er bij nemen?
niet meer nagels bijten? |
|
Deus Erelid
|
het is iets persoonlijks tussen mij en het plakkertje, als ik er een mes bij pak lijdt ik gezichtsverlies Quote @allone: niet meer nagels bijten? makkelijker gezegd als gedaan |
|
allone Oudgediende
|
en als je een plakkertje bent, kun je nooit gezichtsverlies lijden ..t is dus een ongelijke strijd ! yea .. gewonnen |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Uit! lekker zonnetje weer. |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Deus Erelid
|
vanmorgen had ik wel zin en drive maar ben een beetje opgebrand inmiddels, het wil weer niet schorten met scriptie een hobbeltje is genoeg om alle wind uit de zeilen te halen |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ben nu echt te happy met m'n scriptie heb eindelijk een onderzoek gevonden wat ongeveer hetzelfde onderzoekt als ik, dus kan ik resultaten vergelijken, alleen is dat onderzoek in het Deens en laat Deens nou nét makkelijk genoeg zijn +mijn kennis van Noors en Duits = nét begrijpelijk wat er staat |
|
allone Oudgediende
|
@Delenn: @Deus: ga er even tussenuit, naar buiten, en laat alles wegwaaien.. |
|
Deus Erelid
|
@allone: ik zit op stage, bureau jockey like a boss,,, en heb al wat andere websites bezochte hoor voor afleiding,, maar probeer subtiele balans te vinden tussen klakkeloos overtypen van voorganger (wat wel mag zolang bronvermelding goed is) en zelf spul opzoeken,, onderzoek van voorganger is op zich goed, maar het voelt nogal wrong om alles gewoon te kopieren,, en op slechts een paar puntjes kan ik extra info vinden |
|
Deus Erelid
|
ik zit al een uur te slacken ben nu wel up to date op alle websites die ik kon bedenken en ik met enige regelmaat bezoek,, nog steeds scriptieblok though #frustratie |
|
nietmeer
|
*zucht* |
|
Deus Erelid
|
*zucht ook* |
|
nietmeer
|
Goedemiddag |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
WMR is weer online |
|
nietmeer
|
ikke98: Oh ik had nergens last van Kom zeker op het juiste moment binnen |
|
ikke98 Erelid
|
@Taz: WMR had last van een storing |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Welkom terug WMR Dat moet gevierd worden Proost! |
|
Deus Erelid
|
howdy |
|
nietmeer
|
ikke98: Oh was Mmore weer eens aan het knutselen geslagen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Heeft ie die spatieergernis eindelijk opgelost met de knipoogsmiley? |
|
ikke98 Erelid
|
zo er was dat toch niet;) edit: nee dus |
|
nietmeer
|
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Je moet een spatie plaatsen aan het einde van een reactie, anders zie je de knipoogsmiley niet afbeeldingEn zie reactie ikke98 afbeelding |
|
nietmeer
|
@Giovanni: oh dat Je bedoelt zonder;) is ie niet zichtbaar, maar met spatie wel IK ben ff weg |
|