|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Delenn: ga je nog een verklaring typen voor artikel? Je kunt toch niet plots allergiën ontwikkelen? |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
gedaan |
|
Deus Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Delenn Oudgediende
lupus is altijd een goed antwoord |
|
Deus Erelid
|
moet zeggen dat ik dat spits artikel wel wat troep vind, iedereen die een beetje sceptisch is gelooft toch nooit dat je zo snel allergiën ontwikkeld,, je uitleg maakt het wel begrijpelijk en klinkt zelfs logisch,, maar iedereen die alleen het originele artikel leest gelooft dat toch nooit vind wel slechts van spits dat ze niet even uitleggen hoe dat kan gebeuren dan dat je plots allergisch bent voor al die dingen,, |
|
Delenn Oudgediende
tis.ook.nog.steeds.wel.een.beetje.ongeloofwaardig.het.is.best.wel. zeldzaam.maar.het.kán.wel... ik.typ.met.puntjes.want.heb.net. m'n.spatiebalk.gesloopt.excuses
|
|
nietmeer
|
@Delenn: das vooral voor jou vervelend op school had ik een toetsenbord en daarbij moest je de shifttoets stevig indrukken voordat ie wou werken |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: maar die vrouw is dus wel allergisch voor siliconen toch, dat is hetgeen wat haar immuun systeem uit balans bracht en een echte allergie die niet over zal gaan? en heb jij net gereageerd op een artikel wat nog niet online staat? kan ook aan mijn cache liggen maar zag artikel nog niet op de home pagina |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Sterkte ermee Delenn |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet over nee al kan het wel als ze het heel lang niet aanraakt en dan heel voorzichtig steeds even (onder doktersbegeleiding) en ik heb gereageerd op het nieuwste artikel dus kan dat jij die nog niet ziet ja. Goh wat irritant en sloom typt dit zeg...ctrl-c,ctrl-v voor elke spatie @MuseMatt:thanks |
|
nietmeer
|
@Delenn: als je eenmaal iets hebt gekopiërd hoef je niet telkens ctrl-c in te drukken, hoef je alleen ctrl-v te doen |
|
Delenn Oudgediende
jeeee spatie spatie spatie. Nieuw toetsenbord gejat bookwurm; ja dat bedoel ik |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: gewoon binnenlopen bij een ander kantoor en toetsenbord ontvoeren? of hebben ze aan de achterkant het spul helemaal met trekbandjes ed. vastgemaakt? of misschien bij IT verantwoordelijke even nieuw toetsenbord fixen? spatie is toch wel vrij essentieel... (en ik neem aan dat er altijd wat toetsenbordjes op voorraad worden gehouden voor dit soort toestanden, zo uitzonderlijk is het niet dat zo'n ding kaduk gaat) edit: ik zie dat je al een ander toetsenbord hebt #ignore_reply |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
toetsenborden vallen vaak onder verbruiksgoederen, en een goede IT-afdeling heeft er 10 of meer beschikbaar, die zonder meer afgegeven worden.. zover mijn kennis |
|
Deus Erelid
|
yup, vorige stage bedrijf (25 werknemers) hadden er ook een stuk of 5 op voorraad liggen, cheape toetsenborden kosten niet zoveel en de inkomsten die je mist wanneer een werknemer niet kan werken zijn stuk hoger,, en iedereen kan wel een tijdje op een thrust toetsenbord werken, mocht er dan zo'n ergonomisch toetsenbord ding nodig zijn dan kan in de tussentijd gast iig doorwerken |
|
FrankB Oudgediende
|
volgens mij stoorde ik.. *Stilte* |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik koop geen cheapo- maar helaas bieden ze gewoon geen cherry aan van 1993 of een IBM/Ps2 want die kosten de baas VEEL minder op langer termijn.. maar ja.. denk cheapo get cheapo |
|
Deus Erelid
|
@heraux: denk dat een thrust toetsenbordje van €10 tegenwoordig even ergonomisch is als oude toetsenborden,, Plus cheape toetsenbordjes zijn tegenwoordig ook vrij ergonomisch toch.. |
|
nietmeer
|
buikje weer vol gegeten |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Deus: een goede houding zelf aannemen is ook belangrijker dan een toetsenbord; het toetsenbord draagt wel bij aan iets betere comfort |
|
nietmeer
|
*begint luid en zuiver te zingen* |
|
Deus Erelid
|
@MuseMatt: true, maar als je een toetsenbord met een lichte aanslag gewend bent zijn veel goedkopere toetsenbordjes (met vaak zwaardere aanslag toch?) een aardig verschil,, ik weet niet in hoeverre dat wat uitmaakt voor ergonomie, kan best marginaal zijn,, |
|
nietmeer
|
Quote @Deus: voor ergonomie, kan best marginaal zijn,, dure woorden ... |
|
FrankB Oudgediende
|
@Deus: nee hoor, de zwaarheid van aanslag maakt niet zoveel verschil, men over het algemeen snel aan zwaardere toetsenborden |
|