|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Haha, idd. |
|
WMR-kok Oudgediende
Nog ongeveer 1 week en ik ben daar. |
|
Supermeid01 Erelid
Zo, het is druk in de bus. O.o |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
een hele goede morgen? |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Supermeid01 Erelid
@frankb Hee Nog 4 minuten.. |
|
WMR-kok Oudgediende
FrankB: Hey Frank |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
goedemorgen allen |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Goedemorgen voorjaarsbriesje. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
tis hier moooooooooi! mist hangt ónder ons (ik zit op de 22ste) Hoopte er vanmorgen al op, dus m'n camera heb ik bij me |
|
Deus Erelid
|
goodluck met plaatjes schieten hiero schijnt een waterig zonnetje, en een of ander vogeltje tjirpt bijna onophoudelijk,, |
|
Delenn Oudgediende
meest voorkomend: zingen=merel tjilpen=mus allerlei geluidjes (ringtones enzo )= spreeuw roekoe=duif herrie=ekster/kraai/kauw plaatjes zijn al gemaakt, het beeld verander continu, dan zie ik weer wel de euromast, dan weer niet, dan alleen de bovenkant, dan alleen de onderkant, echt leuk |
|
Deus Erelid
|
denk musjes die bij de container van het wok restaurant rondhangen op zoek naar kruimels ofzo kraai/kauw/ekster hebben toch wel vrij verschillende klanken vind ik hoor, kauwtjes maken nog niet zo'n herrie (tenzij het echt een hele kolonie is) maar eksters en kraaien zijn inderdaad niet echt zangvogels |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Delenn Oudgediende
ja ze maken wel verschillende geluiden, maar het is allemaal niet bepaald zangvogelgeluid én geen tjilpen, dus die had ik maar even bij elkaar gezet Er werden hier net even 4000 tijdschriften afgeleverd dus nu staat de gang vol, lol Het hele tijdschrift staat vol met mijn foto's |
|
Deus Erelid
|
heb gister verrassend genoeg aardig vordering gemaakt met mijn scriptie. Heb het irritante onderbouwingsgedeelte even laten liggen en gewoon naar deel gegaan wat ik interessanter vind,, denk dat dat mijn tactiek wordt eerst in de vibe komen met spul wat interessant is en dan door moeras heen worstelen van de onderbouwing |
|
WMR-kok Oudgediende
@Delenn: Krijg je er ook voor betaald? |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: dat is inderdaad ook mijn tactiek eerst de leuke dingen waar ik motivatie voor heb en als je dan eenmaal bezig bent gaat de rest ook beter PW: ik heb een boekenbon gehad en gratis reclame (m'n naam staat overal) |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
Deus Erelid
|
de klassieke boekenbon ik vraag me af hoeveel van die dingen verzilverd worden, ik denk eigenlijk dat de meeste in laadjes belanden en bij gebrek aan een origineel cadeau gewoon weer tevoorschijn getoverd worden,, net als VVV bonnen, wie verzilverd die dingen nou? |
|
Delenn Oudgediende
@Dionos: dank u ik heb al 1 tijdschrift geconfisqueerd ga ik aan heeeeel m'n familie laten zien @Deus; nou het was van de selexyz en die gaat misschien failliet, dus heb gelijk maar die halve winkel leeggekocht zodat die bon op was maar de meeste boekenbonnen doe ik inderdaad weinig mee |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: er zijn 4000 geleverd en dan pik je er maar eentje in |
|
Delenn Oudgediende
ja misschien jat ik er later nog een paar |
|