Offtopic-topic |
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
ik zit in de 4de klas in de 2de fase |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Baggerlip, doe je capslock eens uit |
|
baggerlip Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 199 Wnplts: Rozenburg S |
heb ik gedaan nu Edit Luna: Dank u |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
@ikky, ik vind het opzich wel leuk om in de tweede fase te zitten, wat meer vrijheid, hoewel ik niet zo super in plannen ben houdt ik wel van de vrijheid om zelf te bepalen wanneer je dingen doet ( je eigen verantwoordelijkheid meer te nemen), na ja gedeeltelijk dan, maar dat kan ook tegen je werken. En zoals ik het zie is dat laatste vaak zo, ik zit op atheneum maar vorig jaar is in havo de helft blijven zitten in de tweede fase hier! dat noem ik veel, ik weet niet precies hoeveel het op vwo waren waarschijnlijk minder maar nog steeds te veel... |
|
ikky Oudgediende
|
@mij, haha daarom vind ik het juist niet leuk om in de 2de fase te zitten, nu moet ik alles zelf plannen en alles zelf doen al wil ik een goed cijfer halen.. In de 1e,2e en 3e klas werd je nog veel beter begeleid, dat vond ik opzich veel fijner dan dit.. maarja het hoort er allemaal bij;) |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
IK ga naar de sportschool =] |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik verveel me
edit: ik ga denk ik maar, moet nog douchen |
|
ikky Oudgediende
|
ik moet me huiswerk nog maken maar ik heb geen zin @alweerdood, tot later;) |
|
ikky Oudgediende
|
ik heb nog steeds geen zin.. weet iemand niet iets om mij te motiveren om aan het werk te gaan toevallig? |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
IK PEUTER IN MIJN NEUS.. =D
Tiz toch offtopic? ^^ |
|
NeaRoW Erelid
Kreepmaster, Dit komt morgen op nederland 2 |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
oprotten??? ??? |
|
mij Erelid
Quote NeaRoW: Kreepmaster, Dit komt morgen op nederland 2 weet je dat zeker, ned 1, 2 en 3 zijn door elkaar gehuselt |
|
NeaRoW Erelid
Quote mij: Quote NeaRoW: Kreepmaster, Dit komt morgen op nederland 2 weet je dat zeker, ned 1, 2 en 3 zijn door elkaar gehuselt Bij mij staan ze nog op volgorde :-) |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ja, tis wat.. ze weten nu zeker niet meer wat humor en informatief is..
stelletje braadharingen ( humor + informatief ) |
|
mij Erelid
en weetje wat het ergst is, sesamstraat komt op 1!!!!! |
|
NeaRoW Erelid
Quote mij: en weetje wat het ergst is, sesamstraat komt op 1!!!!! Nou wat erg! |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Ik ga ff nuteloos niks doen. Toedeloe!!!... Edit Luna: Doei, tot vannacht |
|
mij Erelid
nee serieus het is wel irri, (wij zijn zo'n achtergebleven gezin waar we alleen nog maar 1, 2, 3, omrop fryslan en tv drenthe hebben) normaal wist ik wel ongeveer of er iets leuks voorkwam, hoe laat en op welke zender, nu moet je echt opletten |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote NeaRoW: Kreepmaster, Dit komt morgen op nederland 2 Welk programma? ^^ |
|
mij Erelid
2e fase is echt shit nu!!! 1e dag, 5 vakken, 5 preken, 5 lesplanners, 5 keer onzin 5 keer hartstikke irri! (toch wel ) (maar misschien als ik het eenmaal snap...) |
|
Clautje Lid WMRindex: 49 OTindex: 29 Wnplts: chickenhil
|
Ik wil best wel weer naar school, verder leren.... zucht... |
|
De Reus Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 354 Wnplts: Valkenswaa S |
2e fase krijg je wat meer vrijheid gewoon een paar uurtjes per week les en de rest mag je zelf gaan leren dat mag ik dalijk ook weer gaan doen:evil: |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
2 fase is echt relaxed studieplanners niet veel last van en als je iets krijgt heb je het meestal in de les af en ik heb nu zelfs 10 tussenuur dus lekker naar huis toe |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik moet 11 uren van mijn vrije tijd inleveren voor huiswerk uren op school.. Ik die uren maak ik inderdaad al me huiswerk en school werk maar ik zit liever thuis, kan ik beter werken ook. |
|