|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
echt geniaal! die gast ging wel extreem raar doen |
|
nietmeer
|
Davh11: de tweede reactie van Ab was om 12:41, middag dus |
|
nietmeer
|
@Loek: Tja, volgens mij is hij gewoon gestoord, meer dan dat.... |
|
Loek Oudgediende
|
ik vraag me af, werkt WMR met gebruikersnaam ban of ip ban? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Vailan ok, accepted @Loek het is niet de eerste keer dat een mafkees hier naartoe komt en raar gaat doen. Dat gebeurt ieder halfjaar zo ongeveer. Gek genoeg nu eens niet onder schooltijden, dan zijn het vaak jochies op de schoolcomputers die aan het klooien zijn. Ik denk met IP. |
|
nietmeer
|
*lurkt aan thee Offtopic: What do you think of this all, kind sirs and ladies? Blimey, it is nearly as invigorating as watching a game of Cricket played by real Englishmen, if you know what I mean. At least the bobbies got that bugger in time. *neemt nog een slokje |
|
kojak Erelid
WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
Ik mis Abu nu al! |
|
Loek Oudgediende
|
Antior: like a sir |
|
|
Pinky up, King Antior!
@kojak wie weet, straks komt hij weer terug op een andere IP. Bannen we die ook weer :3 |
|
kojak Erelid
|
Davh11: Laten we hem niet bannen. Volgens mij is het de wederopstanding van Tommy Cooper. |
|
Loek Oudgediende
|
ach, je maakt het jezelf wel heel moeilijk als je overal een samenzwering in ziet |
|
|
kojak was het maar zo'n feest |
|
kojak Erelid
|
@Loek: of als je Geertje een goede politicus noemt. |
|
|
kojak daar hebben we ook weer een topic voor op [POL]. Let op: dat topic vraagt inhoud en de wil om na te denken over wat de ander zegt |
|
nietmeer
|
Hèhè, ik heb niet meer zo gelachen sinds het "addio" van Berlusconi!! Bedankt voor zoveel jolijt, jongelui |
|
|
@pearlypuck zeer, zeer graag gedaan pearlypuck, ik praat daarin ook voor mijn broer. Het was leuk zolang het duurde |
|
kojak Erelid
|
Quote Davh11: kojak daar hebben we ook weer een topic voor op [POL]. Let op: dat topic vraagt inhoud en de wil om na te denken over wat de ander zegt Das dus niks voor mij. |
|
|
Jongens, ik ga weer. Bedankt voor de weirdste ochtend middag die ik in een tijd heb beleefd, en ik spreek jullie (denk ik?) vanavond weer kojak zonde, zonde! zou juist zo leuk zijn, het vuur daarin een beetje opstoken zul je zien, is het net over, komen twee forum moderators tegelijk online (niet lullig bedoelt naar iemand, let op ) |
|
nietmeer
|
Wat ik nog steeds niet snap is waarom "hij" gewoon niet met argumenten kwam? Of zou 'ie gewoon alleen maar de klok hebben horen luiden (ergens) en klakkeloos van zich af hebben zitten schrijven? Zulke personen intrigeren me wél, in zekere zin ... Whahahahaaa, VIER rode namen, inmiddels!! |
|
|
Sjaak zag de puinzooi en heeft de cavalerie opgetrommeld |
|
nietmeer
|
Quote Davh11: Sjaak zag de puinzooi en heeft de cavalerie opgetrommeld En terecht! Deze was nog erger dan Berlusco; die wilde écht niet weg!! |
|
Loek Oudgediende
|
owja dat zeg mij ook nog wel iets,,, kan het alleen niet meer vinden |
|
nietmeer
|
Quote pearlypuck: Wat ik nog steeds niet snap is waarom "hij" gewoon niet met argumenten kwam? Of zou 'ie gewoon alleen maar de klok hebben horen luiden (ergens) en klakkeloos van zich af hebben zitten schrijven? Zulke personen intrigeren me wél, in zekere zin ... Zoals ik zei schijnen SOPN mensen overal te proberen nieuwsfora e.d. over te nemen. Ik denk dat ze intern hebben gezegd van "ga maar lekker spammen." P.S. Voor iets compleet anders, wat vinden jullie van mijn laatste blogpost? |
|
nietmeer
|
Antior: Gezien, gelezen en me vooral verbaasd over mijn "ignorance" |
|
Loek Oudgediende
|
erg bijzonder ja, ik denk dat ze gewoon of fora zoeken waar hun naam gebruikt wordt om daar mensen proberen te werven
maar hij dacht ook niet verder ofzo, ik zat hem zoooo hard in de maling te nemen, had echt niets door,, |
|