|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
jaa, eigenlijk wel |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Nou kom maar hoor, knuffels genoeg |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
MuseMatt Oudgediende
|
Waarom ik dat zou doen? Als een leerling besluit uit te slapen in plaats van een afspraak na te komen dan mogen ze ook leren dat daar consequenties aan vastzitten |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@MuseMatt: lijfstraffen met de liniaal een goede tik over de klauwen |
|
Supermeid01 Erelid
zou jij sochtendsvroeg naar school komen om vervolgens te ontdekken dat de toets er uberhaupt niet ligt omdat de docent te slordig is en vervolgens 3 x 45 minuten zitten wachten? |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Quote: Goeiemorgen Ik heb 1e 3 uur vrij!! Ik moest eigenlijk vanochtend een toets inhalen maar toen dacht ik; 'Meh, F*ck it, ik ga weer in bed liggen' Zoals ik dat lees wist jij niet of de toets er wel of niet ligt Als ik die afspraak had gemaakt dan had de toets er gelegen |
|
FrankB Oudgediende
|
Quote @MuseMatt: Als ik die afspraak had gemaakt dan had de toets er gelegen met een koekje ernaast |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Dat dan weer niet |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik hou zelf te veel van koekjes |
|
Supermeid01 Erelid
Ja, maar jij bent mijn docent niet. Thankgod. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Omdat ik dan zowat elke dag had moeten nablijven van jou. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Of je had gewoon wel naar me geluisterd |
|
Deus Erelid
|
Quote @Supermeid01: Omdat ik dan zowat elke dag had moeten nablijven van jou. Niets mis mee met aan afspraken houden of daar de consequenties van ondervinden. |
|
FrankB Oudgediende
|
Quote @Supermeid01: Omdat ik dan zowat elke dag had moeten nablijven van jou. wat heeft god daarmee te maken? daar zorg je zelf voor? |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Quote @Deus: Niets mis mee met aan afspraken houden of daar de consequenties van ondervinden. Precies! Voorbereiding op het échte leven |
|
Supermeid01 Erelid
haha da's waar. Weet je wat je zou moeten doen?! 9GAG / Memes invoegen in je lesstof! 'STUDENTS Y U NO PAY ATTENTION?!' |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Nee, dan ben je al een stap te ver... dan draai je het namelijk om! 't Is luisteren of d'r uit |
|
FrankB Oudgediende
|
@MuseMatt: de leerlingen moeten luisteren of druit.. niet de leraar naar de leerlingen ik weet niet, maar als mijn leraar memes in gaat voegen in zn lesstof, ga ik per direct op zoek naar een andere opleiding.. |
|
Deus Erelid
|
@MuseMatt: maar vind wel dat je goed gedrag wel moet belonen. Niet alleen negatieve maar ook positieve reinforcement |
|
FrankB Oudgediende
|
@Deus: mee eens, dat gebeurt te weinig |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@Deus: natuurlijk, maar dat betekent niet dat alleen het goede beloond mag worden of alleen het slechte bestraft. Het is en blijft een combinatie. Memes zijn leuk als je ze functioneel kan inbouwen, ik vind het nog leuker om zaken zoals 'every day I'm shufflin' in te bouwen. Geef ze een zinnetje: "I'm shufflin' every day", dan zien ze direct wat er anders kan |
|
Deus Erelid
|
"Shuffling every day i am" ~ Yoda |
|