|
nietmeer
|
@WMR-kok: nee gen skyrama maar hij heeft af en toe problmen met mijn internet zegt ie |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Taz: Vreemd. Iemand nog vragen over het spel? |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@WMR-kok: nee, ik ga slapen @tazzzz, voeg me ook f toe |
|
nietmeer
|
doen ik |
|
WMR-kok Oudgediende
FrankB: Welterusten |
|
nietmeer
|
gedaan morgen weer verder. nog even het hooi binnen halen en dan te bedde |
|
WMR-kok Oudgediende
Taz: Zaai het veld nog even vol, als je weer terugkomt morgen kan je gelijk oogsten. |
|
nietmeer
|
alleen de kippen heb ik water gegeven enzo voor de rest morgen weer Weltrusten: |
|
WMR-kok Oudgediende
Welterusten Taz |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@WMR-kok: Moggeh kokkie Kan je al je favo plantje kweken op farma? Ik lig helemaal dubbel hier omdat mijn kat echt ontiegelijk hard aan het snurken is |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Refrein Awful - Chris Drew. (NSN) Sometimes in the middle of the night i wake up and roll out of bed and wonder why i woke up in the first place, it's so awful. Then to make the matter even worse i swear my love i have a curse i can't do anything for right, i swear i'm trying. It's so awful. I'm awfully off.. Today. Chris, jij snapt me. @lepeltjes Awhh da's schattig! Filmen en op youtube. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Goedemorgen folks. How is it hanging? |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik ben wakker.. soort van |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Tjonge, stil hier |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Pauzee. En daarna 2 uur engels met invallers? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Geen idee? |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: lucky you over een half uur heb moet ik naar een andere les en dan heb ik om 12 uur lunchpauze:- ant een kwart voor 10 tot 10 uur had ik pauze ik heb maar 1 uur engels in de hele week en het zo saai en irritant [edit; 10:41] haha lol kom er nu pas achter dat dit een nieuw café is |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Bookwurm: ik dacht dat je niet veel aanwezig meer zou zijn... ik wist wel dat je WMR niet de rug toe zou keren |
|
nietmeer
|
@Deus: ik had gezegd dat ik vandaag ook nog aanwezig zou zijn dus waarom zou ik niet ff snel hier langs gaan? |
|
WMR-kok Oudgediende
En morgen komt ze nog een keer en overmorgen en en en en.... |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: alleen ma, di en wo heb ik de kans om achter de pc van school te kruipen... |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Je moet niet definitief je rug naar WMR toekeren, laat je account bestaan en kom gewoon af en toe langs wanneer je weer zin hebt. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: daarom zeg ik ook ma, di en woe kan ik aanwezig zijn, omdat ik dan op school ben... mar ik moet nu gaan |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote Bookwurm: @WMR-kok: daarom zeg ik ook ma, di en woe kan ik aanwezig zijn, omdat ik dan op school ben... mar ik moet nu gaan Goede beslissing Koffie iemand? |
|