|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Over een half uurtje kan ik beginnen met 24 kippenrennen te gaan fokken. |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
|
|
WMR-kok Oudgediende
Nog een goeie 3 kwartier, dan heb ik 24 kippen gekweekt. |
|
Supermeid01 Erelid
is dat legaal? |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
Kunnen we niet over wat interessantere dingen babbelen? |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Hallo @Opa Zot, Ik ben serveerster vanavond. Blieft u ook een drankje? @WMR-kok: Vertel een een leuk verhaal van vroeger? ^_^ |
|
WMR-kok Oudgediende
Opa Zot: Ik heb het gezien. @Supermeid01: Een verhaaltje.... |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
WMR-kok Oudgediende
Toen ik voor militaire dienst opgeroepen werd om gekeurd te worden ben ik naar Breda gegaan! Het was vrij vroeg nog en alles was nog gesloten. Stond ik daar dus te wachten tot ze open zouden gaan, maar had daar geen geduld voor. Ik op zoek naar een ingang. Kom ik bij de keuken aan en tref daar personeel aan die aan het werk waren. Zij lieten me binnen. Uiteindelijk begon de keuring en werd ook de lichaamslengte gemeten. Iedereen die 2 meter of langer was werd direct afgekeurd. Ik maakte me zo lang mogelijk en kwam net boven de 2 meter. Slaat die keuringsarts tegen mijn buik. Helaas drukte hij de lat gelijk een paar centimeter omlaag. Kwam toen op 1,97 meter uit. Tijdens de lunch (broodmaaltijd geen warm eten) zat ik met 3 andere mannen aan dezelfde tafel. We kregen maar 45 minuten om te eten, maar wij bleven gewoon doorgaan met eten. Dus een half uur later waren wij ook klaar. ***Goedkoop eten, dan veel eten om de kosten zo hoog mogelijk te maken voor het rijk. *** toen werd voor ons de keuring hervat. Helaas werd ik goedgekeurd. |
|
Supermeid01 Erelid
@WMR-kok AWESUMM.*High5* Maar hoezo helaas? Wil je ook warme choco? |
|
WMR-kok Oudgediende
Vanwege studie heb ik ook 2 jaar uitstel gekregen en ben daarna gaan werken. Ik kon een vaste baan krijgen bij Campina Zevenbergsche Hoek. Maar die heb ik niet gekregen omdat ik de dienst in moest. Militaire dienst betaalde maar 800 gulden per maand, terwijl ik 2.000 gulden per maand kon verdienen bij Campina. Senseo extra dark alsjeblieft. 2.000 gulden in die tijd is ongeveer 2.500 euro tegenwoordig. En dat was het aanvangssalaris. |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Choco ? OOit goedgekeurd voor de KMS maar gelukkig kwam er een end aan de dienstplicht Greetz everywone |
|
WMR-kok Oudgediende
@Supermeid01: Dank je wel @Relpa: Ik kon ook vrijstelling van militaire dienst krijgen, maar die k******k op het gemeentehuis wilde mij de papieren niet geven. Ik moest maar dienen zei die h****r. En hai |
|
Relpa Oudgediende
@Kokkie, laat ons dan vieren dan dat we de niet ver fuckedevulde dienstplicht hebben overleefd @Supermeid01.. Dansje misschien *nou heb in net geen muziek voorhanden* |
|
nietmeer
|
ik zit zelf in passieve dienstplicht. Veel succes met mij klaarstomen voor het leger, heb een waardeloze conditie en geen zin om tegen geschreeuwd te worden dat het beter moet ooh en hai. |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
WMR-kok Oudgediende
DEvH: Hey Omdat ik dus 2 jaar uitstel gekregen had hebben zij mij ook langer laten dienen. Ik kreeg een opleiding tot sergeant-administrator. 2 Maanden langer heb ik moeten dienen. 16 maanden in plaats van 14. |
|
Supermeid01 Erelid
aha..*gaapt* |
|
Relpa Oudgediende
DEvH Als burger vervullen wij alle die plicht toch ? Iedereed heeft de mond vol van dit ie MIJN recht maar de meesten vergeten dat er aan rechten óók plichten kleven ... toch ? |
|