|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
ik stel een verandering van gespreksonderwerp voor heeft iemand nog iets interessants te melden |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ben bezig met m'n presentatie en ik heb geen idee hoe het eruit moet komen te zien |
|
Deus Erelid
|
in powerpoint of mag je ook prezi oid gebruiken? |
|
Delenn Oudgediende
in principe mag prezi, maar tis nogal ingewikkeld en wetenschappelijk, dus ik weet niet of dat gaat lukken, maar ik ga van het weekend nog even kijken of prezi kan gevaar is dat ik geen internet heb in dat zaaltje, dus hij moet sowieso óók in powerpoint maar ik bedoelde meer qua inhoud dat ik niet weet wat ik allemaal moet vertellen; ze weten eigenlijk m'n hele introductie al; welke vormen van dementie er zijn, hoe je die diagnosticeerd etc, dus moet dat kort en resultaten uitgebreid of willen ze ook de intro uitgebreid. dat soort dingen |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Big problems Panic I have a big problem |
|
Delenn Oudgediende
vertel |
|
|
Ik constateer gedrag dat absoluut niet mag voorkomen, in een gedeelte dat (voorzover ik kan zien) meer dan een maand niet gewijzigd is.
Met als gevolg dat mensen gegevens kunnen aanpassen, waarin andere mensen in werken waardoor dus bepaalde gegevens overschreven / verloren kunnen gaan. |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: Je kunt het intro er lang indoen en tijdens de presentatie vragen aan het publiek of men wil dat je die algemene dingen ook uitlegt of dat je dat mag overslaan. Als het maar klein groepje is werkt dat wel, en je betrekt mensen bij de presentatie als je algemene spul mag skippen vlieg je gewoon door die slides heen |
|
Delenn Oudgediende
@Dionos: klinkt niet goed @Deus; ja tis een klein groepje en ik heb nu ook weinig op de slides staan, ik kan altijd uitgebreider uitleggen, dan hoef ik ook minder te skippen als ze het níét willen |
|
|
@Delenn: ach, t zijn maar medische gegevens |
|
Delenn Oudgediende
oooooh, dan geeft het niks |
|
|
Precies, maar toch ben ik even weg Daaaag |
|
Delenn Oudgediende
ok succes |
|
Deus Erelid
|
ik heb niet alleen het vertrouwen verloren in de medische wereld maar nu ook in de informatiesystemen die de medische wereld gebruikt. Ik ga kan echt nooit meer ziekenhuizen vertrouwen nu ik weet wat er op de achtergrond afspeelt |
|
Delenn Oudgediende
in Thailand spelen dit soort praktijken niet, dus ik zou daarnaartoe gaan als ik jou was en de medicijnmannen in de sahara hebben hier ook nog nooit last van gehad |
|
nietmeer
|
@Deus: Veel plezier met sterven dan |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Je hebt geen medicijnmannen in de Sahara. |
|
Deus Erelid
|
ho ho ho, je veroorzaakt een PR nachtmerrie voor ziekenhuizen door het af te doen als een grapje delenn,, Banaal Bij de huisartsenpost heeft ooit een dude me dicht genaaid na een ongelukje maar heb nog nooit een stap in een ziekenhuis hoeven zetten gelukkig. -afgezien als bezoeker- ik plan om dat ook zo te houden zeker met alles wat ik in dit café geleerd heb |
|
Delenn Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Deus: Heb jij mazzel, maar als jij opeens gigantsiche buikpijn krijgt, je benen opeens geen gevoel meer hebben of je een drukkende pijn op je borst krijgt dat jank je wel anders. |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Deus Erelid
|
Banaal: ik denk eigenlijk dat ik eerder kapot ga omdat ik dingen niet herken en te lang wacht met naar de dokter gaan, ik laat het escaleren totdat ik het niet meer kan negeren ,, niet dat dat door het café komt, ben opgevoed met die instelling @Delenn: gelijk heb je |
|
WMR-kok Oudgediende
Onweer, en volgens mij een inslag in Zevenbergen of heel dicht bij Zevenbergen. |
|
bouwboy Erelid
WMRindex: 673 OTindex: 2.097
|
hier flinke regen doet gewoon zeer aan je kop |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|