|
nietmeer
|
Ik was er al |
|
nietmeer
|
Weet ik. Ik heb aandacht nodig. |
|
nietmeer
|
Dat hangt er vanaf wat je bent . Ben je een schattige eenhoorn? Aandacht granted . Ben je iets engs? Dan niet . Ben je een draak? Alleen jij krijgt mijn aandacht, iets anders niet . Infinite attention. |
|
nietmeer
|
Ik ben niet eng. Mmm.. Wat zal ik tekenen? Silva, maar dan heul erg fluffig? |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Silvahound?! En ligt eraan, wat teken je normaal? |
|
nietmeer
|
Silva tekenen en die dan in het 'mooie plaatjes verzameling' topic posten , waar ik al die dragon gods heb neergezet |
|
nietmeer
|
Nee.. Geen Silvahound. Gewoon mijn Silva. Ik teken normaal... Veel. Wolfjes, hondjes, ponies, katjes, docenten, verzonnen wezens zoals Meep en Stroganoff, soms ook draakjes en vogeltjes. Vailan: Haha, adventeren voor m'n tekeningen zeker? Ik wil ze verkopen op eBay. |
|
Supermeid01 Erelid
Oeeeh daar kan ik ook mijn doodles plaatsen! Maar jullie zijn waarschijnlijk al pro.. |
|
nietmeer
|
Niet eens op marktplaats? Maar wat vind je van die draken die ik heb gepost in dat topic? @Supermeid: Ik ben geen pro, ik kan absoluut niet tekenen |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Vailan: Marktplaats was... geen succes. Maar ik merk dat er heel wat gekken op eBay zitten. 800 dollar voor een pony knuffel (Die wel goed uitzag, maar toch)... @WMR-kok: Anders verkoop 't niet, eh? @Supermeid01: Doodling doodles. |
|
nietmeer
|
Alev: als het een verzamelaar is kan ik begrijpen dat ie er wat voor over heeft xD. Zo zijn verzamelaars . |
|
nietmeer
|
Vailan: Daarom houd ik niet van verzamelen. Kost geld Verzamel jij toevallig tekeningen? Ohja, die draken zijn wel heul erg gaaf. |
|
nietmeer
|
Ik verzamel geen tekeningen . Ik verzamel munten . Ach, ik heb wel een kleine hoeveelheid afbeeldingen van o.a. draken en zo , maar echt verzamelen? Nee. Gaaf hè? , zo krijgen die Gods eindelijk een gezicht . En ik maar afvragen hoe ze eruit zien. |
|
WMR-kok Oudgediende
Heb vroeger ook getekend. Iedereen wilde mijn tekeningen wel hebben..., gratis. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Heb ik ook.. Mensen steeds bij mij komen vragen of ik een portet van ze wil tekenen. Maar als ik een prijs noem, gaan ze harder bedelen en smeken en lopen weg nadat ze me gierig hebben genoemd. Tja.. |
|
nietmeer
|
En over honderd jaar zijn je tekeningen miljoenen waard |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb ook meegemaakt dat ik een tekening liet zien en die was binnen 5 minuten verkocht. En juist op die tekening had ik weinig werk aan gehad. |
|
Supermeid01 Erelid
Alev: thats what i'm here 2 do ;D |
|
WMR-kok Oudgediende
Maar de tekeningen waar wel veel werk aanzat waren ook erg gedetailleerd. Ik tekende met pastelkrijt. |
|
nietmeer
|
Ik haat krijt, want ik haat vlekken en geklieder. Nee, een potlood. Lekker schoon en klein gekriebel. @Supermeid01: Je komt om te bedelen..? Dan krijg je van mij een flink aantal trappen. |
|
nietmeer
|
En geloof me, je wil niet door een eenhoorn geschopt worden Die hoefafdrukken krijg je nooit meer uit je lijf |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Supermeid01 Erelid
alev Wat heb ik nou weer fout gedaan? Ik teken ook met potlood( en zwarte pen), maar ik krijg alsnog vlekken op m'n handen en in m'n gezicht. |
|
nietmeer
|
Ik teken een draak, die Silva probeert te bedreigen. Maar Silva kijkt ongeïnteresseerd terug. @Supermeid01: Je zei dat je hier was om te bedelen. En ik ben bedelaars zat. |
|