|
bouwboy Erelid
WMRindex: 673 OTindex: 2.097
|
wil er iemand meespelen bij fotospel2 op het forum ????? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
bouwboy Erelid
WMRindex: 673 OTindex: 2.097
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Ulysses Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 29 Wnplts: Zeewolde S |
Plof |
|
nietmeer
|
ik dacht: Ulysses? Zeewolde? ik dacht dat je je naam had veranderd welkom terug ken je me nog wel? |
|
nietmeer
|
Bel het bejaardentehuis, we hebben een oude Griek gesignaleerd |
|
nietmeer
|
en hij is niet eens dood |
|
Hoe zou ik de King of Spam kunnen vergeten |
|
nietmeer
|
Uly, heb je Wrath of the Titans gezien? |
|
Nee, ik stoorde me zo ontzettend aan alle onzin in Clash of the Titans dat ik weiger het vervolg te zien xD |
|
nietmeer
|
Oh Neem dan toch even de moeite om dit te zien . Van de film zijn diverse 'creature featurettes' gemaakt - Makhai, Cyclops, Chimera, Minotaur etc, en natuurlijk ook Kronos. Kronos = baas . Mooi gemaakt En wat is er zo onzin aan CotT? |
|
nietmeer
|
ik ga er weer vandoor ben te moe om te praten dus dat wordt niks meer vanavond spreek jullie later vast wel weer |
|
nietmeer
|
Doei |
|
Wat er onzin was? De Kraken, de shenanigans tussen Zeus en Hades, just about everything they encountered that wasn't called Medusa, en random mythische figuren buiten hun context Kronos is wel fancy ja. Doet me denken aan z'n Age of Mythology-versie |
|
nietmeer
|
Geef toe dat de Djinn best wel cool was, zelfs toen hij door Medusa werd afgemaakt . Ach, in Wrath of the Titans komen ook zat van die figuren voor, voornamelijk dus de eerder genoemde lui . En natuurlijk een paar goden...Poseidon, Ares, Zeus weer, Hades weer... |
|
Het is natuurlijk ook puur spektakel En da's ook waar de meesten voor kijken dus wat het doet, doet het goed xD Ik stoor me gewoon aan de verkrachting van de Griekse Mythologie die erbij komt kijken |
|
nietmeer
|
Dan moet je toch maar even Wrath of the Titans kijken , ook spektakel en je kan je weer lekker ergeren aan de vele fouten die erin zitten . Goed, ik ga er vandoor |
|
Huzzah, ik had nog iets nodig om over te ranten Toedels |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*Valt naar binnen* Halloooo. |
|
WMR-kok Oudgediende
*Vangt Supermeid op.* Hai |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
oh sorry, Supermeid, liet ik je struikelen? ik lig graag in de deuropening, maar dat was niet de bedoeling |
|
WMR-kok Oudgediende
*loopt over Frank heen* |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Lol. @WMR-kok bedankt *trekt rokje weer recht* Waaaaaar is dat feeestje? Hieeer is dat Feeeestje! |
|
WMR-kok Oudgediende
FrankB: Niet aan het farmen? Als je gaat zaaien, het snelzaad gebruiken. Zit onder de knop van nieuwe akkers aanleggen. In de stad bij het postkantoor kan je een foto maken van je boerderij. |
|