|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
al een half jaar niet meer...had het verolen met skyrama maar speel ik ok niet meer. op farma zit ik lvl 83 |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@lepeltjes: Welk product levert de meeste spijkers met het oogsten? |
|
lepeltjes Oudgediende
|
heel goed de markt in de gaten houden het verschilt nogal ik werd rijk van kopen/verkopen op de markt ....veel boekwerk Dòh maar het farmen was vooral bijzaak geworden geloof dat ik nu nog 35miljoen boerenduiten heb maar d quests vond ik het leukst... soms deed ik niet mee maar teelde wel de producten, die dan goud waard zijn |
|
WMR-kok Oudgediende
Maar op de markt kan ik geen gereedschap kopen, en ik heb veel spijkers nodig. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
spijkers staan niet zo hoog in rang dus ik denk dat je als je bv. wortels of graan doet je meer spijkers hebt (per uur)dan bv. ansjovis.(ansjovis duurt eeuwen en geeft over het algemeen duurdere dingen uit de grond (hamers en hoger) dacht even dat je bedoelde wat levert het meeste op |
|
WMR-kok Oudgediende
Wortels, graan en tarwe leveren niets op aan dropitems. |
|
nietmeer
|
ik hoor het al morgen maar es aan de slag ik ga iets doen, weet alleen nog niet wat dus tot die tijd blijf ik wel ff |
|
WMR-kok Oudgediende
De broodjes van vanochtend waren goed gelukt. Vanbinnen lekker luchtig en zacht. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
ik heb ooit het hele forum afgezocht bij farma om erachter te komen wat wat geeft maar dat is zeer wazig en weet niemand... ooit klaagde ik een keer op dat forum dat ik nooit bijenkoninginnen kreeg, daarna kreeg ik bijenkoningen te over dus ofik werd gematst of het spel is gewoon een gokkast waar je nauwelijks vat op kunt krijgen |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
lepeltjes Oudgediende
|
heb 12 bijenkorven levert veel op maar duurt ook erg lan.... hoe langer je speelt hoe minder tij je er in hoeft te steken (tijd dat het toetsebor wor gereinig , mis hier en aar een letter ) |
|
WMR-kok Oudgediende
Afgelopen event een aantal mysterieuze stalknechten gekocht. Heb eruit verkregen: stinkdierstal, elandstal, gloeiwormpjes weide en een uilenkooi. Hooi leverde ook al geen dropitems. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
stinkdier en uilenkooi kon ik nog niet een heel enerverend spel vergleken bij skyrama elke keer wat nieuws is tof |
|
lepeltjes Oudgediende
|
qua bomen en gewassen, het levert veel op om bomen en gewassen te telen wat in dierenvoedsel gaat dat levert het meest op |
|
WMR-kok Oudgediende
binnenkort komt er een nieuwe berenstal. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
dat moet je maar durven, beren fokken |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik maak dagelijks mee dat ik 1 à 2 keer per sessie automatisch uitgelogd wordt. Is niet leuk als dat gebeurt tijdens het oogsten. |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: ach bij skyrama heb je nu een ander soort benzine die je toestellen extra snel maakt Dus als je een toestel hebt kan hij nu in de helft van de tijd landen. Erg handig voor lange vluchten |
|
WMR-kok Oudgediende
Als je gaat zaaien, de snelzaad knop gebruiken! Zit onder de knop van nieuwe akkers aanleggen. Hierdoor hoef je maar 1 keer de grondstof te kiezen die je wilt zaaien. Scheelt veel tijd met het zaaien. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Taz: maar is zeker alleen verkrijgbaar met echt geld? ben wel goe maa nie gek @WMR-kok: dat is mijn ergenis ook met farma ....eerst een sterkere pc kopen voor je verder gaat .... wat ook helpt is een keer in de 2 uur er een ccleaner er doorheen gooien dan haal je het wel tot level 80 ben aan het sparen voor een sterkere pc met een enorme videokaart want bij mij ging het steeds mis met onvoldoende grafisch geheugen |
|
WMR-kok Oudgediende
@lepeltjes: Het beste voor mij op het ogenblik is om de 10 uur de computer even herstarten. |
|
nietmeer
|
|
|
lepeltjes Oudgediende
|
ik heb/had 29 broedplaatsen maar als ik die allemaal op een veld plaatste liep me pc telkens vast(te veel beweging denk) |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik vind skyrama in het begin wel aardig, maar je kan niet veel verder komen. En het begint saai te worden. Farmerama heeft veel meer variatie en spanning in zich. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
pcies kokkie alleen kon me pc het niet meer aan anders zou ik nog steeds spelen |
|