|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
nietmeer
|
@Deus: Maar maar... Ben ik nergens veilig? @WMR-kok: Wij slaan 'n raampje in en openen dan de deur van binnen af. 100€ om het raampje te vervangen. :/ |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Dionoszolang je ze maar niet ophitst om je gelijk te halen zal ik mijn gelijk wel krijgen Alev Correct, je bent nergens veilig. |
|
|
Alev: jawel, je kunt neutraal zijn op Mars, als je er in je eentje woont @Deus: ik ben tot alles in staat |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Alev: Je kan een slot ook uitboren, dan kost het alleen een nieuw slot à ongeveer 10 euro. |
|
nietmeer
|
@Dionos: Op Mars zou er leven mogelijk zijn, want er is water. Ze zijn bezig met Mars aan 't opwarmen met machines enzo. Over 50 jaar zouden we er kunnen wonen. Als je de reis kunt betalen |
|
|
Alev: opwarmen?? Weet je dat wel heel zeker? @WMR-kok: maar dat is minder leuk dan een ruitje intikken! |
|
Deus Erelid
|
@WMR-kok: Loop jij hele dagen met een boor op zak? Wat nou als die nou net binnen ligt? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Maar dan moet je nieuwe sleutels laten maken. 3€ per stuk, ongeveer. Dat keer 6. @Dionos: Ja, want Mars is nu veuls te koud. |
|
Toasty Senior lid
WMRindex: 514 OTindex: 580
|
Middag, 'n kouwe graag |
|
Deus Erelid
|
DP ALARM *wie wa wie wa* DP ALARM |
|
WMR-kok Oudgediende
Alev: Eerst moet er een atmosfeer gecreëerd worden. Men kan ook gelijk een dome maken of in een berghelling boren om een ruimte te creëren. Dan moeten er nog sluizen gemaakt worden, landingsplatform, leefruimte, ect. Met een beetje geluk kan je er tegen het jaar 2100 naar toe verhuizen. @Deus: Daarom heb ik dus bij de buren moeten bellen voor hulp. |
|
|
Alev: ja, maar dat wil niet zeggen dat ze daarom nu aan t opwarmen zijn |
|
Toasty Senior lid
|
Alev: Trouwens, dat is niet gezegd dat er water is daar... Er is "Waarschijnlijk" IJs en dat kan betekenen dat er water is. Of Italianen |
|
WMR-kok Oudgediende
@Toasty: Met materiaal, made in China. |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: Misschien kan Generaal Nederland mars opwarmen voor Alev? |
|
nietmeer
|
Mèèèh. Was 'n tijd geleden dat ik het op Discovery zag. |
|
|
@Deus: dat is mogelijk, maar dan moet 'ie wel Mars claimen voor Nederland Alev: daar laten ze afentoe ook wel fictie zien hoor |
|
Toasty Senior lid
|
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Toasty Senior lid
|
@Dionos: Af en toe fictie? Ken je River Monsters? Hij maakt je 3 uur lang warm over een of andere vis, en aan het einde laat hij niets zien, maar hij weer "zeker" dat die vis er zit, en heeft "bewijs" genoeg laten zien... Die ochtend meteen een broodje aap gegeten... |
|
WMR-kok Oudgediende
@Toasty: Ook lekker. Vanochtend had ik maar een uitsmijter met champignons, ui en tomaat. |
|
Toasty Senior lid
|
@WMR-kok: Kun je beter hebben... Aap smaakt nergens naar... Het was het broodje dat het hem deed... |
|
WMR-kok Oudgediende
@Toasty: Daar heb ik wel een lekker recept voor. --------> |
|