|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Het licht of de planten? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ik zie een boom en boven die boom is iets raar groens. Of is dat zo'n lantaarnpaal met groen lampje? |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Dat is het licht van iemand in de kamer van dat huis Overigens, de timing is geen probleem: je kan de sluiter openzetten en na de flits hem weer dichtdoen. |
|
|
Dat groene van die kamer lijkt zo onnatuurlijk en fel. Het springt er echt uit. Maar voor de rest is het een mooie foto. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Het is ook een gruwelijk felle lamp. Soms dringt het 's nachts nog door de luxaflex heen! Echt stom! |
|
|
Hmm.. en dat is gewoon een woonvertrek van iemand? |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ja, het wisselt ook van kleur, het is geen kwekerij ofzo, de gordijnen zijn nu ook dicht (terwijl we mooi daglicht hebben). Beetje rare gast die daar woont denk ik.
Nog plannen voor vandaag? |
|
|
Misschien zo'n philips mood-light En mijn plannen... Werken, sporten, huishouden, klussen en dan is t ongeveer half 10 en dan anderhalf uur niets doen en dan slapen En wat zijn uw plannen?? Edit: oh en eerst even eten |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Ik moet zo een verslag ophalen op school en dan op de Dies Natalis van de RUN fotograferen |
|
nietmeer
|
Hallo Hoe gaat het hier? |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Hoi! Prima hoor, hoe is't daar ? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Hier is het frisjes, ik schat het op 25 graden Celsius. |
|
nietmeer
|
Nogal rustig. Maar ik voel me wel al wat beter |
|
|
Quote @MuseMatt: Ik moet zo een verslag ophalen op school en dan op de Dies Natalis van de RUN fotograferen Het eerste deel van de zin begreep ik nog, de rest ging langs me heen |
|
MuseMatt Oudgediende
|
in Nijmegen is het naamfeest van de uni, en daar moet ik foto's maken |
|
|
Ah oke, nu is t duidelijk voor mij |
|
MuseMatt Oudgediende
|
|
|
Spons Erelid
WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
ohaaai. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Mother of god.... it's alive |
|
Toasty Senior lid
WMRindex: 514 OTindex: 580
|
PoehPoehaaj |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Middag. Lets gather around the campfire And sing our campfire song Our C-A-M-P-F-I-R-E S-O-N-G song And if you don't think that we can sing it faster then you're wrong But it'll help if you just sing along..
PAM..PAM..PAAAAMMM.. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
't is veel te warm voor een kampvuur!! |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Weet ik. Dat zaten we tijdens de les te zingen. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gye naowenyeeehuh. Aeg eh euf, gyaaaa uh ah uh, gyuh nyi nao seddedum. Aeg eh euf, gyah, ah, yef, giaoaioseoiiiiinaaiio - Call 911 now! BWUY YOH. GWEEEH nyen nyun nyon, GWEEEH nyen nyun nyon, NYIOAM. BWUY YOH. GWOH nyeh nyeh nyeh, GWOOOOP GUHWEEEE-YOOOOO. GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee NYIOAM. GWEE GWOOOOHOOH nuh nuh nuh, gwish gwash, you gah uh jah! BWUY YOH. GWEEEH nyen nyun nyon, GWEEEH nyen nyun nyon, NYIOAM. BWUY YOH. GWOH nyeh nyeh nyeh, GWOOOOP GUHWEEEE-YOOOOO. GWEEE nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee nyee NYIOAM. GWEE GWOOOOHOOH nuh nuh nuh, gwish gwash gwilla bah. |
|
MuseMatt Oudgediende
|
Zullen we gewoon kappen met dit soort onzin |
|