|
nietmeer
|
Ik zal 't maar eens proberen vandaag . Hm, benieuwd hoe lang we die vlag eigenlijk al hebben , al heel lang volgens mij. Zelf heb ik geen Nederlandse vlag in mijn 'verzameling' . |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@MIADIA: Op 4 mei wordt de vlag halfstok gehesen vanaf 18.00 uur tot zonsondergang. Eventjes opgezocht op internet. |
|
nietmeer
|
|
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
@WMR-kok: dus hij moet weer van de gevel... en ik kan er niet bij |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@alloneDe geest is bij veel dingen belangrijk maar kan ook niet alles. Mensen worden niet magisch beter van een positieve kijk op het leven wanneer ze dood ziek zijn, alhoewel het wel belangrijk is kun je sommige fysieke dingen niet met je geest handelen. |
|
MIADIA Oudgediende
|
Vailan: daar staan geen tijden bij dus ik laat het lekker zo...
volgend jaar beter met het keukentrapje ben ik toch nog te kort om de stok uit het houdertje van de gevel te pulken... |
|
WMR-kok Oudgediende
@MIADIA: Daarvoor heb je speciale stokken. |
|
MIADIA Oudgediende
|
@WMR-kok: 'men' heeft ze wel, 'ik' heb 'm niet zo en nu mijn spruitje aankleden, we gaan boodschapjes doen tot later beste mensen |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.012 OTindex: 93.482
|
@Deus: ben ik helemaal met je eens, dat je geest daar meestal geen controle over heeft... maar je lichaam kan doodziek zijn, terwijl je geest er los van staat, en geniet... |
|
Deus Erelid
|
@allone: maar daarmee richt je nog steeds geen hond af |
|
allone Oudgediende
|
@Deus: da's waar maar honden luisteren naar mensen; ze zijn groepsdieren, en hebben respect voor 'the leader of the pack'.. als je weet hoe je ze moet opvoeden, en dat op de juiste manier doet |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Slecht gedrag afstraffen. Foei, dat mag niet! Nee! (verheven stem) Goed gedrag belonen. Goed gedaan jonge/meisie! (aaien, brokje geven) Werkt over het algemeen. |
|
Deus Erelid
|
@WMR-kok: Afstraffen met tazers Honden kunnen maar simpele commando's verwerken of ze pakken alleen de signaal woorden eruit. "Foei" "Zit" "Aan de voet" "goedzo" "down" etc. 1 woord commando's werken het best. Onze hond reageerd inmiddels ook op "zak patat" en "huiskamer tijger" maar in principe moet je ook niet miesie/jonge gebruiken want de hond begrijpt er geen snars van en dat kan je andere commando's in het honderd sturen. Ligt er aan welk patroon de hond gaat zien in dat soort koosnaampjes. Ik weet er wel wat van heur hier in het café echter tazer ik gewoon als ze niet braaf zijn |
|
allone Oudgediende
|
@Deus: ze reageren eerder op je intentie, die ze aanvoelen, dan op de woorden die je zegt |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ok ik ga NU m'n scriptie mailen naar de professor ben echt VET zenuwachtig |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Delenn Oudgediende
aaah, ok verstuurd @allone: thanks, ben ook benieuwd |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ta-da-da-daaaaaa De wereld bestaat nog En dat terwijl de scriptie gemaild is |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: afkloppen Dionos! voor hetzelfde geldt valt de wereld as we speak uit elkaar @alloneIntonatie is ook belangrijk natuurlijk, maar hetgeen wat je daadwerkelijk zegt moet het koppelen. |
|
|
@Deus: als t dan toch moet gebeuren, dan uiterlijk maandag s.v.p. |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Als ze hier niet luisteren gaan ze gewoon in de stoofpot. |
|
Delenn Oudgediende
@Dionos: ja, is echt een enorme schok maar misschien gebeurt dat pas als de mail geopend wordt |
|
Deus Erelid
|
@Dionos: true, nog even een relaxt weekendje meepakken is geen overbodige luxe zou zonde zijn als de wereld vergaat na een volle werkweek |
|
|
@Delenn: ohjee Ik ben er voor je hoor, wanneer je iemand nodig hebt om je taart op te eten @Deus: onder andere |
|