|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
*Puket alles over Vàilan heen* |
|
nietmeer
|
Je hebt de Herald beledigd... |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Vailan... de pizza-toppings zijn gearriveerd!!! |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
De Herald. De boodschapper van het Einde. |
|
emmertje Oudgediende
|
Vailan: 'het Einde' ... ??? van het EK? |
|
nietmeer
|
Nee, het einde der tijden |
|
emmertje Oudgediende
|
Ooh... dus ook in de toekomst geen EK meer!!! |
|
nietmeer
|
Ja...zoiets... |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*zingt gers pardoel* spring maar achterop bij mij! Eigenlijk is dat zo'n FOUT LIEDJE. |
|
nietmeer
|
1 troost: Een finale Nederland-Duitsland is niet mogelijk tijdens dit EK |
|
emmertje Oudgediende
|
In de voorrondes Nederland en Duitsland door, in de kwartfinales winnen ze allebei, in de halve finales winnen ze ook allebei en dan is een finale tussen deze 2 landen toch wel mogelijk? Wel héééééél erg onwaarschijnlijk... |
|
nietmeer
|
Nee. Nederland en Duitsland zitten in dezelfde poule.
1 finalist komt uit de A- of B-poule, en de andere finalist komt uit de C- of D-poule. Ergo, er kunnen nooit twee landen uit de B-poule in de finale staan.
|
|
emmertje Oudgediende
|
Vailan: da's nou jammer! edit: heb het wedstrijdschema eens goed bekeken, maar zie toch echt een mogelijkheid dat zowel Duitsland als Nederland in de finale staan. Statistisch gezien wel een hele kleine kans natuurlijk, maar het is er een Dit artikel is het met mij eens |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Ehm... NL-Duitsland is wel mogelijk hoor, als ze straks allebei doorgaan na de groepsfase. Het schema zit zodanig in elkaar dat de landen in de poule elkaar pas kunnen treffen in de finale (en niet eerder in de kwart-/halve finale). Ik heb nl. als finale NL-Duitsland in de poule op m'n werk en het 'doorgerekend' dat het wel kan! |
|
nietmeer
|
Ok, even hele verhaal verwijderd: Het kan wel . Het speelschema in de Mikrogids (die ik dus hanteerde) blijkt niet helemaal juist te zijn opgebouwd. Volgens dat schema wordt de 1e halve finale gespeeld door twee ploegen uit A en B en de tweede uit C en D. |
|
nietmeer
|
kuch niks xd |
|
Supermeid01 Erelid
Gaap. Voetbal. Gaap. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
*Zet DW op* |
|
nietmeer
|
|
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Vailan: Dat was bij een aantal vroegere eindtoernooien zo, maar de internationale voetbalorganisaties hebben besloten dat de landen standaard elkaar pas weer in de finale van hetzelfde toernooi kunnen treffen. |
|
Supermeid01 Erelid
@The-Doctor: Yayy! |
|
nietmeer
|
@EruYagami: Ik heb even een scenario geschetst aan de hand van het goede schema, niet dat foute schema in de mikrogids Nederland - 1e van Poule B en Duitsland 2e van Poule B. Rusland - 1e van Poule A en Griekenland 2e van Poule A. Italië - 1e van Poule C en Spanje 2e van Poule C. Engeland - 1e van Poule D en Frankrijk 2e van Poule D. Kwartfinale: 25: Winnaar A tegen 2e B = Rusland-Duitsland 26: Winnaar B tegen 2e A = Nederland-Griekenland 27: Winnaar C tegen 2e D = Italië-Frankrijk 28: Winnaar D tegen 2e C = Engeland-Spanje Duitsland wint. Nederland wint. Italië wint. Spanje wint. Halve finale: Winnaar wedstr. 25 tegen winnaar wedstr. 27 = Duitsland-Italië Winnaar wedstr. 26 tegen winnaar wedstr. 28 = Nederland-Spanje Duitsland wint. Nederland wint. Finale: Nederland-Duitsland. It's possible. |
|
nietmeer
|
op deze manier wordt nederland niet de winnaar van poule b.. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Nederland acht kansen, niets. Denemarken een kans, doelpunt |
|