|
nietmeer
|
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Platea vv met Via
res: Ik loop over de weg |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
G'mogge! |
|
nietmeer
|
Goedemiddag ondertussen |
|
Justist Erelid
Heb hier wel 4 uur in mijn eentje gezeten Hoi Taz! |
|
nietmeer
|
Dan had je wel even kunnen schoonmaken Al die glazen kunnen best in de vaatwasser *gaat gelijk aan de slag* Hoe is het met jou? |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Hallo allemaal. |
|
Justist Erelid
Met mij gaat het best, alleen soggen gaat niet zo handig in je eentje Hoi Suppie! |
|
nietmeer
|
Hey supermeid Zo zit je alleen en zo stroomt het caf weer langzaam vol Willen jullie wat drinken? Wat is soggen? |
|
Justist Erelid
Neh, heb net al wat gedronken... SOG = Studie Ontwijkend Gedrag. Soggen is de werkwoordsvorm |
|
nietmeer
|
@Justist: aha een soort van spijbelen dus Maar dit is idd een goede onderduikplek hoor Niemand gaat je er vinden |
|
Justist Erelid
Jep, middenin mijn tentamen tijd Dus ook zo lekker handig. |
|
nietmeer
|
Tja maar dan moet je niet bij mij aankomen als je niet geslaagd bent he Het cafe is maar een facultatief vak |
|
Supermeid01 Erelid
Suppie! wat een lieve nicknaam, maar zou het dan niet suuppie moeten zijn, of bedoelde je dat? @taz Hai Ja lekker, een warme choco met lekker veel slagroom aub. |
|
Justist Erelid
Mwoh, ben al over. En anders heb ik altijd nog een hertentamenperiode Suppie. En dan hebben we ook nog Soppie, Kussentje en Alev (voor wie ik nog eens een naam moet verzinnen ) Suppie en Soppie Of ben je dan wel liever Supie? (vind ik slechter klinken, maar wat jij wil ) |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Het is weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend |
|
Justist Erelid
@Giovanni: Oh ja! Heb maar 1 dag per week een toets, dan merk je het niet meer als het weekend is |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Gio, inderdaad Jeeeeeeeeeeej Ik was eigenlijk vier dagen vrij, maar heb weer eens ja gezegd toen ze vroegen of ik maandag wilde werken Ik leer het ook nooit :/ |
|
nietmeer
|
een warme chocomel met slagroom voor SM01 Ajb @Justist: ik beland liever niet in de soep Ik ga zo even boodschappen don |
|
Justist Erelid
Taz: Welke soep? |
|
Supermeid01 Erelid
@Justist: Suppie Is ook goed, Alhoewel dat wel wat op Supper lijkt. Wat avondeten in het engels betekent. Wat ook wel weer klopt aangezien ik altijd honger heb. Noem mij maar Suppie dan. Taz: Danku beleefd. Don? met Donald Duck? |
|
Justist Erelid
@Supermeid01: Weet je dan ook een goede naam voor Alev? Ik denk namelijk niet dat ze Fluffie gaat waarderen |
|
nietmeer
|
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |