|
nietmeer
|
Prrrrrrayer of night. |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
dat kan het ook zijn.... ik heb zo totaal geen zin om wat zinnigs te doen, een aardige berg werkt staart me aan, niet verleidelijk. Maar ik moet wel. Maar ik wil niet. Maar ik moet wel. Tweestrijd. Ik denk dat ik maar weer eens door moet gaan,, vanavond inschrijf verzoekje versturen voor pre-master studie alhoewel ik de bachelor nog niet binnen heb. Wup wup, ik ga verder, tot laters @Dionos en de rest zal proberen weer wat vaker het WMR café te bezoeken,, |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.027 OTindex: 93.507
|
Quote @Deus: @allone ik zou zeggen dat ego voor meer zelfvertrouwen zorgt verlies van ego = verlies zelfvertrouwen? nee, want het ego is bang voor gezichtsverlies en wil belangrijk zijn, zonder ego heb je niks meer te verliezen en alles gewonnen |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@allone: niet in mijn vocabulaire, maar alla, je verklaring is ook logisch. @Dionoskom kom nou, het is niet het einde van de wereld |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Deus: bijna wel Nog een paar maandjes |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
@Deus: AAh Je gooit jouw reactie tussen die van mij en die van SM |
|
nietmeer
|
@Deus: Farewell, visitor of darkness. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: |
|
nietmeer
|
Waarom is het juni en niet november? Ik wil aan de NaNo beginnen. |
|
nietmeer
|
Quote Alev: @Deus: Farewell, visitor of darkness. I am the Darkness Alev: Zet je horloge dan maar vooruit, misschien helpt dat |
|
allone Oudgediende
|
Vailan: darkness doesn't exist, since darkness means: absence of light |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: NaNo?Oooh, NaNo! |
|
nietmeer
|
Quote Vailan: Quote Alev: @Deus: Farewell, visitor of darkness. I am the Darkness
And Deus vistited the Darkness.... Ieuw. @allone: In mijn begrip bestaat duisternis wel. En als je de WC deur dicht doet en het licht uit laat, is het er ook duister. @DoccieDraaiorgel: In November kun je meedoen aan een schrijfwedstrijd. Dan moet je 50.000 woorden schrijven in die maand. Gelukt? Dan krijg je 'm gekaft terug. En dat word NaNo genoemd. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Ooooh Ik dacht dat dat verhaaltje NaNo heette |
|
nietmeer
|
Alev: Ieuw? Hij komt op bezoek om een kopje koffie te drinken xD |
|
allone Oudgediende
|
Alev: Quote: En als je de WC deur dicht doet en het licht uit laat, is het er ook duister. idd, je zegt het zelf, door de afwezigheid van licht |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
OOOOKEEEE! Nu iedereen even snel op één rij staan! 1.2.3! |
|
nietmeer
|
Ik neem geen orders aan van Draaiorgeldokters . *Gaat niet in de rij staan* |
|
nietmeer
|
Vailan: Ik had een ander soort bezoek verwacht... @allone: eeyup. Maar voor sommigen betekent duister ook iets van kwaadaardig enzeauw. @DoccieDraaiorgel: Nee, mijn NaNo ga ik Valido Sub Cornus Euntes noemen. Naar de heerschappij van de eenhoorn Meester. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Unicornnnzzzzzzz:3 |
|
nietmeer
|
Alev: Foei |
|
nietmeer
|
Vailan: *gaat af* *eet vloerplanken* |