hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-9 18:00 - 75192 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 273 274 275 [276] 277 278 279 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

23-08-16 11:48:31
nietmeer
@allone: Ik begrijp dat je daar niet altijd zin in hebt, daarom geef ik meestal de kern van een artikel al aan in mijn postings. Ik heb nog eens wat verder gezocht, geprikkeld door jouw opmerking dat 'wij' enkel die onderzoeken noemen die ons het beste uitkomt.

Een survey op het internet leerde mij dat voorstanders voor vaccinatie, gesteund door onderzoeken die van de tegenstanders verre over treffen! Er zijn als je goed zoekt inderdaad tegenstanders te vinden die zich dan meestal op religieuze gronden verdedigen, niet op wetenschappelijke. Waarom? Omdat er geen tot weinig bewijs is dat vaccinaties gelinkt kunnen worden aan autisme. Voor het tegendeel is echter een weelde aan onderzoeken te vinden..

Zo, en nu stop ik ermee, ik postte die 'Mythes' voor de fun, niet om dagenlang te delibereren over welles-nietes ;)

23-08-16 11:49:22
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.608
OTindex: 7.913
Quote @allone:
maar afgezien daarvan denk ik dat veel van die 'moderne' ziektes zoals autisme, ADHD, allergieën enz toch wel te maken hebben met onze manier van leven, die ver van de 'natuur' af staat en die veel voordelen heeft maar toch ook zijn tol eist.
Wat die allergieën betreft zou je deels gelijk kunnen hebben. Maar de genoemde ontwikkelingsstoornissen komen ook bij natuurvolken voor.

23-08-16 11:53:00
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.795
OTindex: 93.006
SamuiAxe: idd *)
en ik ben ook niet voor welles-nietes hoor, helemaal met je eens  ;)
ik moest er alleen ff een vraagteken bij zetten.

ik heb enige vriendinnen die hun kinderen niet hebben laten inenten, en die kinderen zijn bijna nooit verkouden/ziek en hebben altijd veel energie.. maar da's natuurlijk ook niet wetenschappelijk :)

@venzje: :ja idd, voorkomen zullen ze vast.. de vraag is of ze hier in moderne samenlevingen meer voorkomen en extremer zijn..
bij een natuurvolk zullen de omstandigheden waarschijnlijk ook rustiger zijn en de routines voorspelbaarder dan in onze meer hectische samenleving



Laatste edit 23-08-2016 11:55

23-08-16 11:58:19
venzje
Oudgediende


WMRindex: 22.608
OTindex: 7.913
@allone: Nope, daar komen ze evenveel voor en in dezelfde mate.
Dat het maatschappelijk leven bij natuurvolken anders is kan er inderdaad voor zorgen dat het minder problemen oplevert in de dagelijkse praktijk. Maar de neurobiologische aanleg verandert daar niet door.

Wat die gezonde kinderen van je vriendinnen betreft: mijn opa heeft zijn hele leven stevig sigaren gepaft en is in blakende gezondheid 90 geworden. En dat is inderdaad geen wetenschappelijk bewijs dat roken gezond is.

Laatste edit 23-08-2016 12:02

23-08-16 12:25:50
Emmo
Stamgast


WMRindex: 67.170
OTindex: 28.533
Quote @venzje:
mijn opa heeft zijn hele leven stevig sigaren gepaft en is in blakende gezondheid 90 geworden. En dat is inderdaad geen wetenschappelijk bewijs dat roken gezond is.
Opa Zwart (destijds de oudste inwoner van Deventer) zei desgevraagd: Wâ goe gepekeld is bedarf nie.
Opa Zwart spuugde er ook niet in.

23-08-16 12:46:05
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.795
OTindex: 93.006

23-08-16 13:58:24
nietmeer
@allone: Het zou me niet verbazen als Gobi inderdaad geslacht is :(

Wat zal ik blij zijn als we 25 jaar verder zijn, dan ben ik w.s. allang de pijp uit, maar hopelijk is dan de huidige generatie k*tchinezen ook uitgestorven :@

Ik weet dat er inmiddels steeds meer en meer veelal jongere Chinezen zich afkeren van de barbaarse praktijken van hun ouders, daarom probeer ik echt om ze niet allemaal over een kam te scheren, dat zou unfair zijn.

Ik heb fotoseries en video's gezien waarop dit soort schurken gepakt worden door andere Chinezen! Ze mogen dan blij zijn als ze er met een vreselijk pak slaag vanaf komen! Mooi, kan niet pijn genoeg doen (6) :@
Laatste edit 23-08-2016 14:03

23-08-16 14:02:06
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.795
OTindex: 93.006
SamuiAxe: idd :ja .. verandering gaat langzaam.. maar komt er wel aan.. nieuwe generaties, nieuwe hoop :)

23-08-16 17:28:11
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.795
OTindex: 93.006
dit filmpje laat het hypocriete zien.. van wat een 12-jarige wel of niet mag:
klik hier

(o.a. RE dit artikel)

Laatste edit 23-08-2016 17:29

24-08-16 22:51:43
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.795
OTindex: 93.006
ja, het stond nl al in de krant;

25-08-16 01:16:57
nietmeer
Je bent zo mooi als dat je jezelf mooi vindt.

Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat er in zit.

Het leven is te kort om iets anders te zijn dan gelukkig.

Verzamel ervaringen, geen dingen.

Het hoeft niet perfect te zijn, om prachtig te zijn.

Alcohol lost geen problemen op, maar ja, melk ook niet.

Wraak is een gerecht dat koud geserveerd wordt.

Ik ben niet lui, ik bespaar gewoon energie.

Laten we elkaars mening respecteren, hoe fout die van jou ook is.

Ik was vanmorgen erg moe, ik droomde dat ik sliep.

Leer eerst de regels en dan breek ze.

Waar een wil is, is een weg; waar geen wil is, is wel een omweg en waar onwil is, is altijd wel een uitweg.

Schoonheid zit in de maat van je hart, niet die van je jeans.

Er is geen lift naar succes, je zult de trap moeten nemen.

Wees jezelf want een origineel is altijd meer waard dan een kopie.

De beste manier om jezelf op te vrolijken is door iemand anders op te vrolijken.

Wie met de stroom meedrijft, is het eerste bij het afvoerputje.

De beleving van de een is niet de realiteit van de ander.

Wie zwijgt stemt niet altijd toe, want soms hebben ze geen zin om met idioten te discussiëren.

Het best bewaarde geheim: een genie zijn en het als enige weten.

Ieder mens heeft recht op mijn mening.

Vroeger was ik onzeker, vandaag de dag weet ik dat zo net nog niet.

Wie van orde houdt is gewoon te lui om te zoeken.

Hoe meer je je vergist, des te meer onthoudt een ander.

Je waardeert pas wat je hebt, tot je het mist, zoals toiletpapier.

Als je niet blij bent met wat je hebt, wees dan blij met wat je allemaal gelukkig niet hebt.

Het is een feit, spijt komt altijd te laat en nooit op tijd.


25-08-16 01:23:02
TheMajor
Erelid


WMRindex: 1.164
OTindex: 1.934
S
Quote:
Alcohol lost geen problemen op, maar ja, melk ook niet.


Ja die blijft leuk hè?!! :D

25-08-16 01:28:13
nietmeer
@TheMajor: :ja

Ik drink beiden zelden, los mijn problemen dus anders op ;)

25-08-16 01:31:59
TheMajor
Erelid


WMRindex: 1.164
OTindex: 1.934
S
SamuiAxe: Heb net een Bowmore malt ingeschonken niet om problemen op te lossen maar ik wou effe wat anders dan water of frisdrank.

25-08-16 01:40:31
nietmeer
@TheMajor: Zo heel af en toe neem ik een biertje of een baco, maar dat zijn bijzonder zeldzame gebeurtnissen. Niet dat ik tegen alcohol ben, maar ik heb in mijn leven al genoeg gedronken en ben net een keer te vaak dronken, (en ziek!), geweest :r

Dus heb ik 't zo'n 8 a 9 jaar geleden min of meer afgezworen. Melk drink ik misschien 1 liter per jaar, mag dus ook geen naam hebben.

Ik 'leef' qua vloeistofinname op koffie en sodawater, liters sodawater drink ik per dag! Advies van mijn huisarts i.v.m. diabetes, nier- en blaasproblemen. Sinds ik dat spul drink heb ik geen last meer van nier- of blaasontstekingen en ik ben als bonus ook nog eens probleemloos 13 kilo afgevallen.. Weeg nu een gezonde 90 kilo ok

Ik zie trouwens dat jij in Torquay woont? Niet slecht mijn beste, niet slecht ok

.
Laatste edit 25-08-2016 01:44

25-08-16 01:50:11
TheMajor
Erelid


WMRindex: 1.164
OTindex: 1.934
S
SamuiAxe: Ok, ik begrijp wat je bedoelt.
Maar wat bedoel je met sodawater? Bronwater met koolzuur? Zoals o.a Spa rood?

25-08-16 02:07:53
nietmeer
@TheMajor: Inderdaad, dat bedoel ik, in Nederland noemen ze dat Spa rood.

Ik drink zo'n 3.5 liter per dag, geen frisdranken maar wel koffie, ik ben dol op koffie :) Voel me er ontzettend goed bij en zo ik al schreef ben ik ook van mijn overgewicht afgekomen, zonder diëten

25-08-16 08:12:11
allone
Oudgediende


WMRindex: 51.795
OTindex: 93.006
SamuiAxe: hoewel de manier waarop jij eet voor sommige toch wel een dieet zou zijn  ;)

25-08-16 08:32:12
nietmeer
@allone: Ik eet inderdaad tamelijk gezond denk ik, veelal verse ingrediënten, geroerbakt en witte rijst of noedels. Geen pudding of zo, dat spul raak ik amper aan. Ook geen frisdranken meer, met uitzondering van eens per maand: Als mijn pensioen binnen is dan koop ik zo'n klein glazen flesje Coca Cola die ik dan met smaak en veel boeren laten genoeglijk consumeer... Maar dat doe ik slechts 1x per maand! Gisteren was mijn pensioen binnen :D

25-08-16 18:46:53
TheMajor
Erelid


WMRindex: 1.164
OTindex: 1.934
S
SamuiAxe: Dus gisteren was weer: BURRRRRP!!!! in het dorp te horen. :D

25-08-16 18:51:21
nietmeer
@TheMajor: In ieder geval bij de buren :D

25-08-16 22:49:45
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.820
OTindex: 39.086
lieve mensen op WMR....
mogelijk viel het op dat ik hier al 2 dagen niet was, dat was wegens chronische dronkenschap *schaam*
ik kan mijzelf keihard voor mijn kop slaan, jaren geleden had ik al voor veel geld een nieuw medicijn getest waar ik hardstikke ziek van werd (stopte voortijdig met het experiment, kreeg wel geld en schadevergoeding), nam mijzelf toen voor om nooit meer medicijnen te testen, en hield mij daar dus aan....
sinds 2 maanden ben ik ingeschreven bij een nieuw uitzendbureau (flexwerkers zijn tenslotte flexibel :$ ), die mensen was opgevallen dat ik dik ben (ook op WMR ben ik daar eerlijk over, met liegen maak ik mij echt allleen maar belachelijk), dus zij dachten aan mij toen ze proefpersonen zochten voor een experiment met 'afvallen met bier'....
bier is geen medicijn dat moet worden getest, ik moet die 'mensen van het experiment' na geven dat ik geen moment honger had, en ik had elk moment van dag en nacht online mogen gaan, maar dat ging ik niet, omdat ik bang was om 'in beschonken toestand' online mijn leven overhoop te halen 8O
heb vanavond dus -braaf Zweeds ingeburgerd- de politie gevraagd om mij daar weg te halen en mij thuis te brengen, de politie zal mij als ik genoeg ontnuchterd ben om mijn auto thuis te brengen (ik zal ze morgenmiddag vragen mij te testen) weer naar mijn auto brengen, dan zal ik op WMR 'de schade weer inhalen' :$
Zweden (woon hier al 9 jaar) kennende vrees ik het ergste voor genoemd uitzendbureau en afslankinstituut, maar dat moet dan maar 8)

25-08-16 23:09:41
Jawel
Oudgediende


WMRindex: 1.679
OTindex: 8.093
@botte bijl: we hebben je inderdaad gemist! blij dat je weer (bijna) terug bent!

Ik probeer ook wat af te vallen, maar een bier dieet had ik nog nooit van gehoord. Ik begrijp dat het geen aanrader is...

25-08-16 23:15:43
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 46.146
OTindex: 95.851
@botte bijl: Jeetje, wat een griezelig avontuur!
Je zou zo je lever naar de gallemiezen helpen met al die alcohol.
Goed dat je gekapt bent met die ongein.
En dat je dik bent...Nou én????
Dat ben ik ook en met ons nog eens ettelijke honderdduizenden.

Afvallen met bier...Je zó dronken voeren dat je overal afvalt zeker.
Ik hoop dat je geen enorme kater gaat krijgen!:D

25-08-16 23:16:23
nietmeer
@botte bijl: Lieverd! Wees gewoon zo je bent! Wat geeft het of je dik bent? Tenzij je het zelf niet wilt zijn, dan is het wat anders natuurlijk. Lieve Fr. waarom ga je niet 'mijn' Spa Rood advies volgen? Baat het niet dan schaadt het niet, je wordt er i.i.g. niet dronken van :) *)

Euh.. De politie? Waarom niet gewoon een taxi genomen? 8O

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 273 274 275 [276] 277 278 279 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven