SamuiAxes Off Topic shit |
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.662 OTindex: 28.576
|
@Lennox: Op dit moment zitten we (zorg, mantelzorg en wat dies meer zij) aan te hikken tegen die vermoeidheid. Als die vermoeidheid verminderd kunnen we nadere beslissingen nemen. |
|
nietmeer
|
Iemand enig idee waar @venzje uithangt? Hij is al 5 dagen niet online geweest, wellicht op vakantie? |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.809 OTindex: 19.876 S |
Hij is niet in Rome, dan had ik hem wel gezien |
|
nietmeer
|
|
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
@Emmo: Snap ik. Sterkte met alles Emmo. |
|
nietmeer
|
Heb via FB contact met @venzje gehad, hij is inderdaad aan het genieten van een welverdiende vakantie! We zien 'm vanzelf wel weer online komen.. All is well |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.000 OTindex: 93.451
|
Quote @De Paus: Hij is niet in Rome, dan had ik hem wel gezien Quote SamuiAxe: @De Paus: Das een opluchting! |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
@De Paus: Als ik in Rome zou zijn, zou ik iedere confrontatie met een levende paus zorgvuldig proberen te vermijden. |
|
allone Oudgediende
|
@venzje: en met een dooie? of een WMR-paus? |
|
venzje Oudgediende
|
@allone: Als mediëvist ben ik uiteraard wel geïnteresseerd in bepaalde aspecten van lang dooie pausen. Verder ben ik niet zo van het geloven, en al helemáál niet in onze eigen WMR-paus en zijn vermeende aanwezigheid in de eeuwige stad. |
|
venzje Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
|
|
venzje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.266 OTindex: 96.110
|
SamuiAxe: Ik niet. Ik ben niet van de Facebook en dat is kennelijk noodzakelijk. |
|
Emmo Stamgast
|
SamuiAxe: Ik ook niet. Zelfde reden als @Mamsie |
|
nietmeer
|
@Mamsie: @Emmo: Bedankt! Ik moet dus iets anders verzinnen.. |
|
nietmeer
|
Nog eens proberen te openen a.u.b.? Erik |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.266 OTindex: 96.110
|
Ik krijg een kort filmpje met twee kerels. |
|
nietmeer
|
@Mamsie: Prima! Dat was inderdaad wat ik gepost heb. Dank je lieverd Die grote kerel is Erik, al sinds decennia mijn beste maat. Hier is hij op zijn werk een ontwapening die ik 'm geleerd heb aan het demonstreren Laatste edit 08-08-2018 23:41 |
|
Emmo Stamgast
|
SamuiAxe: Ik kon hem ook volgen. Snelheid van handelen een eerste vereiste. |
|
nietmeer
|
@Emmo: Je ziet ook dat Erik deze handeling niet echt volledig onder de knie heeft, je ziet 'm heel even aarzelen met zijn handen alvorens toe te slaan. Zijn collega is diep onder de indruk, ikzelf zou hem tijdens die aarzeling een kogel door het hoofd hebben geschoten |
|
Emmo Stamgast
|
SamuiAxe: Die "aarzeling" heb ik dus niet gezien... |
|
nietmeer
|
@Emmo: Daarom geef ik er les in en jij niet . Laatste edit 09-08-2018 09:10 |
|
nietmeer
|
Een paar fotootjes van ons aller @Mamsie! Let vooral op de stoere pose op de Tomos Ze heeft om voor de hand liggende redenen haar helm opgezet, ze wilt natuurlijk niet overstelpt worden met liefdesverklaringen van jongelieden die na haar gezien te hebben halsoverkop smoorverliefd op haar worden afbeeldingafbeeldingafbeelding. Laatste edit 11-08-2018 21:47 |
|