![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
Ik had taart gebakken, een keer. Heb liever een taart uit de winkel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Nee nee. Ik, mijn zusje, mijn moeder, en haar vriend, vieren één groot feest. We zijn in sep/okt/dec jarig, en we hadden geen zin alles apart te vieren. maar heb dus nog geen cadeau's voor zus en moeder en aangang... |
|
nietmeer
|
Mijn broer is op 18/10 jarig, ik 19/10. Broertje 17/11, zusje 18/11. En niemand krijgt dit jaar cadeau's van mij, behalve mijn ouders. ![O+](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/lovely.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Rox out. ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) |
|
nietmeer
|
'Ox doei. :< |
|
nietmeer
|
Djoowie. |
|
nietmeer
|
Zo ongelofelijk veel te doen :/ |
|
nietmeer
|
DJOOWIE GEEF DAN AANDACHT
Wat moet je dan allemaal doen? In de avond gaat het vaak niet meer. Glas water drinken en naar bed. Wekker aan en dan vroeg beginnen. |
|
nietmeer
|
Djoowie is weg. |
|
nietmeer
|
Wel ik doe mijn opleiding van drie jaar in een half jaar. Maakt niet uit hoe makkelijk het is tis gewoon veel ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Waarom doe je dat? ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
nietmeer
|
Omdat het kan? zz Ik heb echt geen zin om nog eens drie jaar op het mbo te zitten.
Laatste edit 25-10-2013 00:45 |
|
nietmeer
|
Dan doe je een jaar ofzo zzzz. |
|
nietmeer
|
Waarom in een jaar als het ook in een halfjaar kan ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Ik heb hier niks te zoeken behalve verveling. |
|
nietmeer
|
omdat je net zegt dat het veel is. ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) |
|
nietmeer
|
Ja is het ook. ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) Maar het lukt me wel hoor ![:O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/surprised.gif) Gewoon sneller lezen. |
|
nietmeer
|
Moet je wel leren lezen.
Maar ik ga slapen, want ik ga wolven als kippen betitelen. |
|
nietmeer
|
Misschien smaakt wolf wel naar kip ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Morguh Deed eens een speedtest op het werk 95 Mbps download 9.5 Mbps upload. En nog hapert de radio soms Laatste edit 25-10-2013 09:16 |
|
nietmeer
|
Vogels houden niet van uitslapen |
|
Sto Oudgediende
|
Maar ze houden ook niet van erg vroeg, meeste vogels hupsen wat versuft rond 's ochtends ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Ze zitten nu voor de deur te wachten. Dan mogen ze lang wachten. |
|
Sto Oudgediende
|
Ga je vogels uitlaten! Het is nat en regenachtig en winderig, worden ze heus niet ziek van....! |
|
nietmeer
|
Quote taz:: ik word blij van je taalkundigheid ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) en van je spontaniteit ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) En omdat jij altijd op oude blogs reageert ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Ja maar jij stopt ook niet met terugpraten op zo'n oud blog. Anderen wel ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) En jij bent maf. Maf is leuk ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) De letter R is rampzalig. ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Behalve alstie aan het begin van een woord staat ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) Lekker oude onderwerpen aanhalen... Laatste edit 25-10-2013 12:04 |
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Goeiesmorgens |
|