![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/33837.jpg) WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
@Sto: Slaapse lekker tot de volgende groetsels ![:w](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bye.gif) @Taz: Dankje dankje, ja k hoopte dat @Roxichu: mijn vraag nog ging beantwoorden ,maar die is al weg geloof ik . |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: welke vraag? ![*8](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/huh.gif) Ja Rox is druk bezig met leren ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Sommige dingen zijn belangrijker dan de anderen he ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Dat is begrijpelijk. Het was iets over Tja en Man en Vrouw zostraks geloof ik |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Das fijn, is t mijn feestje dan ? ^^ |
|
nietmeer
|
Jeagermeister begint steeds meer en heftiger te smakken. ![:{](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cry.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@Alev: gezondheid trouwens, is de oude garde nog wel eens aanwezig hier in t cafe ? |
|
nietmeer
|
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Oh ladekast en wmrkok enzo . Zie ze nooit meer hier. |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: nee beide hebben het druk met andere dingen. Is wel lekker rustig toch? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Het cafe dat leeft iig weer ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Okey dan , nog meer nieuws wat k in de maanden afwezig zijn gemist heb ? Das in elk geval al mooi, is t lang stil geweest hier ? K heb t idee dat k beetje als nieuw lid hier weer zit ![:$](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/oops.gif) terwijl k toch al 2 jaar lid ben |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Het cafe dat werd een poos alleen maar voor een of twee berichten per dag gebruikt, maar sinds een maand of zo weer langzaam op gang gekomen ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Ik ben ondertussen even een blog aan het maken, dus het kan zijn dat ik wat langzamer reageer ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
nietmeer
|
Jeagermeister smakt heel ernstig. Hopelijk is het inderdaad gewoon een verkoudheid, maar als ik het zo hoor... 't Klinkt vreselijk, hij moet er ook zielig door piepen. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Ah okey dan , das wel erg weinig zeg.
Alev: Oh is Jeagermeister iemand dan ? |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Dat klopt, weet alleen niet meer wie het cafe van de ondergang heeft gered |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: K zou t ook niet weten, wilden ze t er afhalen dan door de lage activiteit ? in elk geval , degene die t gered heeft, dank daarvoor |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: nee dat niet, het zou gewoon een langzame dood sterven ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Er kwam te weinig volk. Zal het straks na het bloggen wel even opzoeken ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Okey niet best zeg. Ben benieuwd, ben nu ff weg,ff douchen hoor |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Jeagermeister is mijn grasparkiet. Hij is nu eindelijk opgehouden met smakken en piepen. Ik vrees voor luchtpijpmijt. Dat is een bitch om te behandelen. Je moet de vogel dan vastpakken. |
|
nietmeer
|
Zo dat is ook weer gedaan ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Alev: klinkt niet best ![8O](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/eek.gif) |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Ben ik weer |
|