![](http://farm7.static.flickr.com/6157/6269832738_a2ec9fdb4b.jpg)
|
Relpa
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3085.jpg) WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Sto, willdo ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Mooi gevonden toch, had'm 'stiekum tóch al gesnaaid ![8)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/cool.gif) |
|
Sto Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/4225.jpg) WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Stiekemert! |
|
Relpa
Oudgediende
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/3085.jpg) WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Grinzz, moest je intussen wel weten toch ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) *boink* |
|
Sto Oudgediende
|
Jup ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) *boink* |
|
Relpa
Oudgediende
laatste rondje voor't slapen gsan moet kunnen ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Gezondheid allen ![(beer)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/beer.gif) en tot weersziens alhier ![*)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/loveys.gif) *boinks* |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Morgen weer werken. En dan nog twee keer werken. Dan ben ik weg, lekker voordat de kerstdrukte begint. ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Dan ben je weg omdat je op vakantie gaat of omdat je contract verloopt? |
|
nietmeer
|
Omdat ik ontslag heb ingediend. |
|
nietmeer
|
Je zit nog op school dus dan kan dat idd ![:ja](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/yes.gif) Weet je al wat je daarna wilt gaan doen? |
|
nietmeer
|
Ook als ik niet op school zat zou ik ontslag kunnen indienen.. ![:|](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/neutral.gif) Ik wil pas weer na de kerstperiode gaan werken, dus ik heb nog tijd. |
|
nietmeer
|
Alleen had het dan ernstige gevolgen voor je uitkering ![;)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/wink.gif) Vandaag eerste dag van werkeloos zijn (officieel) en ik heb al een paar honderd eurie uitgegeven ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) Werkeloos zijn is duur ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Als ik niet op school zat zou ik niet eens gaan werken in een supermarktbakkerij. En weer een mug. |
|
nietmeer
|
Haal zijn vleugels eraf, dan zoemt ie niet zo ![8-)](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/bonk.gif) |
|
Roxichu Erelid
![](//uploads.waarmaarraar.nl/avatars/40827.jpg) WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Morgen lieverds c: Ik ga zometeen de trein pakken... Fijn weekend allemaal~ |
|
nietmeer
|
Goedemorgen ![:D](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/biggrin.gif) Ga je weer naar Den Helder toe? ![:P](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/puh2.gif) |
|
nietmeer
|
Mijn keel doet pijn. |
|
nietmeer
|
Zodadelijk maar es even boodschappen doen, en daarna naar Almere op de brommert ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) |
|
nietmeer
|
K. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Wat zijn mensen vervelend en hebberig. |
|
Sto Oudgediende
|
Wat zeuren mensen veel *kuch* |
|
nietmeer
|
Je vingers verbranden en vervolgens klem rijden doet pijn. |
|
nietmeer
|
Ja, dat lijkt me pijnlijk. Een ophaalbrugkasteeldingetje bouwen is wel leuk, als je de gracht niet hoeft te graven ![:jeej](//uploads.waarmaarraar.nl/smile/pompom.gif) . Ze komen!! Laatste edit 02-11-2013 19:51 |
|
nietmeer
|
|
|