|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@ gothic ik ga al lang niet meer met me ouders mee, kan ook niet, de auto is te klein daarvoor |
|
nietmeer
|
@gothic, ik voorlopig ook nog wel, ik zit dan in duitsland |
|
nietmeer
|
@gothic, welke datum ben jij jarig dan?? |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Loek ga nu een weekje mee, maar dat is meer omdat ik jarig ben als ze op vakantie zijn. ga ik gewoon met de trein naar ze toe en ook weer met de trein terug. |
|
gothic Erelid
|
@yfke 19 juli ik zit dan ook in duitsland |
|
nietmeer
|
|
|
gothic Erelid
|
yfke, waar in duitsland zit jij dan? |
|
nietmeer
|
@gothic, in Bambergen ofzow, volgens mij, bij een oom van mn moeder iig |
|
gothic Erelid
|
@ik zit bij Freiburg in de buurt, volgens mij is dat een stukje verder naar het zuiden toch? |
|
nietmeer
|
|
|
gothic Erelid
|
yfke Ook niet zo topografisch aangelegd? |
|
nietmeer
|
@gothic, Echt niet, je kan me vertellen waar in nederland je woont, ik zou zo zeggen dat het weet ik het waar ligt, ik heb echt geeeen idee |
|
Loek Oudgediende
|
afgelopen jaar was ik in duitsland dit jaar naar frankrijk |
|
gothic Erelid
|
yfke, dat boerengehucht staat geloof ik niet eens op de landkaart, daarom zeg ik ook steeds maar gewoon in de buurt van edam, dat is weer iets bekender. |
|
nietmeer
|
@gothic, zelfs dan weet ik niet waar het is |
|
Loek Oudgediende
|
@ yfke en Gothic, hebben jullie leuk gesprek met z'n tweeën ? |
|
gothic Erelid
|
yfke, zegt volendam je iets meer? Hoorn en Purmerend zijn ook redelijk in de buurt. |
|
nietmeer
|
gezellig saampjes dames |
|
nietmeer
|
@Loek, ja heel gezellig is bijna msn, maar dan iets langzamer @gothic, euhm, die namen ken ik wel, maar ik heb geeen idee waar het ligt komt door mij hoor, ik weet dat het in noordholland ligt, meer niet |
|
Loek Oudgediende
|
@ yfke, zit je al aardig goed, stukkie boven A'dam ongeveer |
|
gothic Erelid
|
yfke, ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed waar amersfoort ligt. In utrecht of in overijssel geloof ik, toch . Msn vind ik eerlijk gezegd toch makkelijker dan dit |
|
gothic Erelid
|
Quote Loek: @ yfke, zit je al aardig goed, stukkie boven A'dam ongeveer dat zit meer in de goede richting. ik woon ongeveer 30km boven amsterdam. |
|
nietmeer
|
@gothic, in utrecht jah;) jah, idd, msn ís makkelijker |
|
Loek Oudgediende
|
@ Gothic, ga je schamen als je niet weet waar amersfoort ligt.. prov, utrecht, gewoon de a1 volgen |
|
nietmeer
|
@gothic, en dat ik weet dat het in noordholland ligt komt ook een beetje doordat dat in jou profiel staat Ik ga met hemelvaart trouwens naar noordholland, naar een bungalowparkt: julianadorp aan zee ofzow |
|