|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Als mijn broertje zijn gezichtsuitdrukkingen in daden kon omzetten dan lag de hele wereld aan gort. Man o man wat kan die kerel verwoestend kijken.. Ik ook overigens dus pot verwijt de ketel.. Maar goed |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@ lessien, neej ik praat niet met verkeerder vrouwen, vrouwen leggen het punt van wat belnagrijk is ergens anders, als een man zeg dat hij iets moet kopen zeg hij "ik ga ff wat kopen" en een vrouw zal zeggen "ik moet eventjes iets halen bij dat leuke winkeltje op de hoek, daar naast de h&m, die hebben zulke leuke spullen altijd, daar heb ik vorige week nog snel een rokje gekocht, maar ik moet nu moet ik echt gaan hoor, want heb vanmiddag ook nog een afspraak met dinges, ow daar heb ik nog wat over te vertellen, maar ik bel je wel als ik bij haar vandaan kom. nou spreek je snel weer hè doei!!" *kus kus kus* |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Als blikken konden doden dan was lessien een meervoudige moordenaar ben ik bang Maar als blikken mensen zelfvertrouwen en eigenwaarde konden geven dan was Lessien de ideale therapeut, en had ze miljoenen verdient |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Theemonster: Als blikken konden doden dan was lessien een meervoudige moordenaar ben ik bang Maar als blikken mensen zelfvertrouwen en eigenwaarde konden geven dan was Lessien de ideale therapeut, en had ze miljoenen verdient Je neemt de woorden uit mijn mond.. |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Loek..... Net wat ik zeg, dan praat je met de verkeerde vrouwen , ik zeg ook gewoon dat ik even wat ga kopen en niet een heel verhaal erbij...... |
|
nietmeer Erelid
|
Thee Dus heb ik toch mijn roeping misgelopen |
|
Theetje Oudgediende
Quote LessienElensar: Thee Dus heb ik toch mijn roeping misgelopen wat? die van moordenaar of therapeut? |
|
Loek Oudgediende
|
@ lessien, dan ben je tof!! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Loek, goh, dat klinkt als een vriendin van me |
|
Loek Oudgediende
|
@ thee: Lessien de psyco killer.. |
|
nietmeer Erelid
|
Loek
Hou er niet van om om dingen heen te draaien, zeg gewoon wat je gaat doen of zeg gewoon waar het op staat, dat weet de ander waar die aan toe is..... |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Loek, doe ik ook hoor, alleen zeggen dat ik naar de winkel moet, meer is niet nodig. |
|
nietmeer Erelid
|
Thee Die van therapeut en bij sommige als moordenaar |
|
Theetje Oudgediende
Quote LessienElensar: Thee Die van therapeut en bij sommige als moordenaar hmm, some quality time with your therapist... |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Mag ik nog een dropshotje? |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic *jeej* dan mag ik je wel hoewel het wel enige charme heeft dat een vrouw altijd maar praat, aangezien ik niet zo'n prater ben |
|
nietmeer Erelid
|
Thee Je weet die tijd heb ik altijd voor je |
|
Loek Oudgediende
|
*geeft dropshot aan Gio |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Lessien-Een vrouw naar mijn hart. Niet om de brei heendraaien, maar gewoon de waarheid vertellen. |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Loek, ik kan ook heel goed mijn mond houden en luisteren, ben ook niet zo'n prater |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic, okee chill, wel beter eigenlijk dan iemand die hele dag *bla bla bla* om je heen loopt |
|
Giovanni Oudgediende
|
Dank je Loek. |
|
nietmeer Erelid
|
Giovanni Hou er ook niet van, als een ander dat wel doet, dan zeg ik meestal gewoon.....ja, zeg het nou maar en draai er niet een heel verhaal om heen Praten kan ik best goed, maar dan meer in de zin van.... luisteren naar iemand en daarna proberen die persoon te helpen..... |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
*Pakt de cola en gaat bij de visite zitten* *Is colaloos * |
|
Irripirr Senior lid
WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Helloaaa mensen.. Was toch al in het forum, kom ff langswippen ^^ |
|