|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Loek, ben zwaar verslaafd aan muziek dus het zal wel goed komen. Ben nu muziek aan het luisteren die we ook met orkest spelen, dus ik kan tegelijk mijn eigen partij goed beluisteren en huiswerk maken. twee in één dus. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik blijf optimistisch. Ik denk dat op een dag er vrede zal zijn. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Vergeet het gio, je weet hoe het is in de wereld. Vrede zal er nooit zijn zolang er leven is |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
voor amerika wel, maar kijk ff naar wat de euro doet tegenover de dollar, de euro is 0,60 dollar waard geweest, maar loopt nu op 1,30 ofzo, europa is veel sterker dan amerika. we moeten ons alleen durven te provorceren naar amerika toe, zeggen dat we HUN gaan boycotten als ze de doodstraf blijven behouden, en niet het kyoto verdrag ondertekenen, en ow wat zijn ze dan ineens afhankelijk van ons hoor! |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic, wat speel je dan voor instrument? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, een sterke euro heeft de volgende gevolgen. Import is goedkoop Export duur Ofterwijl, we kunnen onze eigen producten niet eens aan de straatstenen kwijt, waardoor we onze economieën fragiel maken. Met een sterke euro kun je weinig. En al helemaal niet boycotten. |
|
gothic Erelid
|
|
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Vergeet het gio, je weet hoe het is in de wereld. Vrede zal er nooit zijn zolang er leven is Dat denk ik ook, maar ik zei al ik blijf optimist. |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Halloo |
|
Loek Oudgediende
|
@ gio, beter een optimist dan een pessimist ben het met je eens, ik betrap me zelf er ook op soms te pessimistisch te zijn, maar daar red je het gewoon niet mee @gothic, cool! ik bariton saxofoon hooi naomi |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Halloo Nono! |
|
Puck Oudgediende
WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Naaoomii: Halloo Hee! (Als niemand anders iets zegt, doe ik het wel! ) Nog iets gedaan vandaag? Edit: Inmiddels hebben er al een paar wat tegen je gezegt |
|
Naaoomii Oudgediende
Heee Loek Cnc ! Hee Puck, ja, economie geleerd Jij? Edit: dat maakt niet uit hoor Puck, vind het gezellig! |
|
Giovanni Oudgediende
|
Naaomii economie, saai. |
|
gothic Erelid
|
@Loek, leuk! alleen bij ons bij orkest is er een keer iets heel erg gebeurd meteen bariton sax. Moesten op een boerenkar spelen en de saxofonist had zijn sax in het gras liggen omdat hij ging helpen met een extra kar aan koppelen, is de tractor er over heen gereden. Was nog in het gulden tijdperk, 15000 gulden weg. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik bespeel ook regelmatig een instrument. |
|
Puck Oudgediende
WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Naomi, ik heb geschiedenis gemaakt, dat moet ik wel thuis doen, ik heb bij elke vraag internet nodig Anders kom ik er niet uit, ik denk dat ik zometeen nog maar een paragraaf ga maken, is het maar klaar |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@gothic, en toen? verzekering erbij? |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
en het is alweer genoeg geweest tijd om naar bed te gaan, fijne dag nog allemaal |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Giovanni: Naaomii economie, saai. Dat weet ik @ Puck, succes ermee dan Moet zo ook weer leren denk ik |
|
Loek Oudgediende
|
@ gothic, wow slordig.. dure dingen ja, de bariton kan ik gelukkig lenen van de band waar ik speel, heb wel zelf een alt sax, maar aangezien zo'n beetje alle lage instrumenten bij onze band zijn weggevallen speel ik nu bijna alleen maar op bariton, wel jammer.. |
|
Loek Oudgediende
|
@ tim, slaap lekker!! |
|
gothic Erelid
|
@cnc, ja verzekering en een nieuw instrument, kon niet meer gerepareerd worden... Geen goeie herinneringen aan die dag |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Tim-Kun, trusten dan |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Tim-kun: en het is alweer genoeg geweest tijd om naar bed te gaan, fijne dag nog allemaal Welterusten. |
|